شبتای شاویت، رئیس پیشین موساد درباره احتمال ترور مقام‌های ارشد این رژیم با انگیزه‌های سیاسی مانند ترور اسحاق رابین، نخست‌وزیر اسبق این رژیم، هشدار داد.

رئیس پیشین موساد درباره وقوع حادثه‌ای مشابه ترور اسحاق رابین هشدار دادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جروزالم پست، شبتای شاویت، رئیس پیشین موساد روز شنبه در پیامی توئیتری درباره احتمال ترور مقام‌های ارشد این رژیم با انگیزه‌های سیاسی هشدار داد.

شبتای شاویت در صفحه شخصی توئیتر خود نوشت: «به عنوان یک شخص با تجربه که شاهد قتل یک نخست‌وزیر بودم، وقتی روزنامه‌ها را مطالعه می‌کنم نمی‌توانم این احتمال را از ذهنم دور کنم که یگال عمیر دیگری در میان ما باشد. نگویید که هشدار داده نشده بود.»


بیشتر بخوانید: موساد اظهارات رئیس خود درباره ترور سردار سلیمانی را تکذیب کرد


در همین حال یائیر نتانیاهو، پسر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به توییت شاویت، پلیس را به بی‌توجهی به تهدیدات متهم کرده است. وی نوشته است: «من هر روزه با پیام تهدید‌آمیز مواجه می‌شوم و وقتی آن‌ها را برای پلیس ارسال می‌کنم، پاسخی از سوی آن‌ها دریافت نمی‌کنم. از همکاری شما متشکرم.»

عمیر در سال ۱۹۹۵ میلادی اسحاق رابین، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را با شلیک گلوله ترور کرد. وی از صهیونیست‌های افراطی و از منتقدان پیمان اسلو بود که یک سال پیش از آن با عنوان مقدمه‌ای برای صلح با فلسطینی‌ها، میان رابین و یاسر عرفات، رئیس وقت تشکیلات خودگردان فلسطین، امضا شده بود.

پیشتر روزنامه «الثوره» یمن نوشت پس از سخنرانی اخیر سید ‏عبدالملک بدرالدین، دبیرکل جنبش انصارالله یمن، وزیر جنگ، رئیس سازمان اطلاعات خارجی ‏اسرائیل (موساد) و برخی ژنرال‌ها و شخصیت‌های برجسته رژیم غاصب تشکیل جلسه دادند تا ابعاد سخنان ‏وی را در مراسم بزرگی که در سالگرد ولادت نبی اکرم (ص) در صنعا برگزار شد، بررسی کنند. (بیشتر بخوانید)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۱۵ دی ۱۳۹۸
ترامپ شیطان پرست شراب خوار کاری کرد که شطان وجودش دستور داد چشم بصیرت نمی خواهد چهره اش را ببینید اگر همه مثلا ژنرال انها بمیر ند باز دل ما خون گریه خواهد کرد
آخرین اخبار