هفته دهم لیگ برتر والیبال؛

کار آسان ورامینی‌ها و پیکانی‌ها پیش از تعطیلات لیگ / مصاف جذاب کاله و سایپا در تهران

رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر والیبال با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

کار آسان ورامینی‌ها و پیکانی‌ها پیش از تعطیلات لیگ / مصاف جذاب کاله و سایپا در تهرانبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال در هفته دهم امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود و تا پرونده آن برای مدتی بسته شود، این رقابت‌ها قرار است به دلیل برگزاری تمرینات تیم ملی مدتی تعطیل باشد و پس از رقابت‌های انتخابی المپیک دوباره پیگیری می‌شود. بازی‌های امروز هم همانند گذشته به طور هم زمان و از ساعت ۱۷ پیگیری می‌شود که در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های آن که به میزبانی تهران برگزار می‌شود تیم‌های سایپا و کاله در هیات والیبال تهران به مصاف یکدیگر می‌روند. این بازی برای ۲ تیم مهم است و از آن جایی که هر ۲ تیم در نیمه بالای جدول هستند شانس زیادی دارند که با پیروزی در این بازی جایگاهشان را ارتقا ببخشند.  

دیگر دیدار مهم امروز هم مصاف تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ورامین است، ورامینی‌ها در ۸ بازی گذشته شان برنده بوده اند  و با اقتدار صدرنشین لیگ برتر هستند ، آن‌ها در این هفته هم کار آسانی دارند وباید برابر شهدابی بازی کنند که در جمع پائین نشینان جدول رده بندی حضور دارد و تا به این جای کار نتایج خوبی نگرفته است.  

پیکان تهران دیگر تیمی است که در این هفته کار نسبتا آسانی پیش رو دارد، آن‌ها باید در مریوان به مصاف راه یاب ملل  این شهر بروند، آن‌ها در ۷ بازی گذشته شان تنها یک باخت داشته اند و این دیدار برای شاگردان ترکاشوند سخت و دشوار نخواهد بود. سپاهان اصفهان هم که این روز‌ها به خوبی نتیجه می‌گیرد و تنها یک باخت داشته است در این هفته میهمان شهروند اراک خواهد بود این بازی برای شاگردان محمدی راد سخت نخواهد بود ئوآن‌ها می‌توانند پیش از تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر شرایطشان را بهتر کنند.  

پیام مشهد و شهرداری ارومیه هم در یک مصاف مهم میانه جدولی با هم بازی کنند، شاگردان کارخانه شاید آن طور که شاید و باید در رقابت‌های لیگ نتیجه نگرفته اند امیدوارند تا با برد در این بازی بتوانند به خوبی به تعطیلات لیگ بروند. خاتم اردکان و فولاد سیرجان هم در مصاف پائین جدولی‌ها با هم بازی می‌کنند، این دیدار برای هر ۲ تیمی که تنها یک برد داشته اند اهیمت زیادی دارد و می‌تواند شرایطشان را برای ادامه راه بهبود بخشد.  

انتهای پیام/ 

پیش بازی رقابت های لیگ برتر والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار