تولید مدل فیس‌لیفت شده ابرخودروی شیرون

بوگاتی مدل خاصی خودروی شیرون را با طراحی ویژه و رنگ خاص به مشتریان معرفی کرد.

بوگاتی با مدل جدید خودروی شیرون طرفدارانش را غافلگیر می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هنگامی که صحبت از ابرخودرو‌ها به میان می‌آید بوگاتی از اولین نام‎‌هایی است که به ذهن تمامی علاقه‌مندان به خبر‌های خودرو خطور می‌کند. بوگاتی با انتشار تصاویری از نسخه ویژه خودروی لوکس Bugatti Chiron بار دیگر طرفدارانش را غافلگیر کرد.


بیشتر بخوانید: رونمایی از هیولای جدید بوگاتی +تصاویر


خودرو‌های مختلف بوگاتی تا کنون رکورد‌های بی‌نظیری از خود به جای گذاشته‌اند. بوگاتی در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی با احیای نسل اتومبیل‌های سیاه رنگ خود موسوم به La Voiture Noire سر و صدای زیادی را در میان شرکت‌های بزرگ خودروسازی ایجاد کرد. مهندسان بوگاتی برای تولید این نسل از خودرو‌های خود از مدل‌های ساخته شده در بین سال‌های ۱۹۳۶ تا ۱۹۳۸ الگوبرداری کردند.

سرعت بی‌نظیر در رانندگی با بوگاتی شیرون

بوگاتی با مدل جدید خودروی شیرون طرفدارانش را غافلگیر می‌کند

به تازگی شرکت بوگاتی اعلام کرده است تعداد بسیار محدودی از خودروی ویژه شیرون با نام Noire Sportive را تولید می‌کند. این خودرو‌ها تلفیقی ویژه از اتومبیل‌های شیرون و La Voiture Noire است. باتوجه به تصاویری که از اتومبیل آینده بوگاتی منتشر شده است به نظر می‌رسد طرفدارن این شرکت باید در انتظار ابرخودرویی مشکی رنگ با ظاهر جذاب باشند.

باردیگر بوگاتی در صدد است تا خودرویی سریع و خشن را به بازار معرفی کند. خودرو‌های معرفی شده از سوی بوگاتی پیش از تولید همگی به فروش می‌رسند و اکنون نیز با اعلام تصمیم این شرکت برای تولید ابرخودرو‌های Noire Sportive، مشتریان زیادی برای خرید آن‌ها ابراز تمایل کرده‌اند.

سرعت بی‌نظیر در رانندگی با بوگاتی شیرون

بوگاتی بدنه ابرخودرو‌های جدید خود را تماماذاز فیبرکربن تولید کرده است. این ویژگی سبب می‌شود تا علاوه بر کاهش چشمگیر وزن خودرو نسبت به اتومبیل‌های دیگر رسیدن به حداکثر شتاب نیز ساده‌تر از روش‌های دیگر باشد. تمامی مشخصات ابرخودروی پرقدرت بوگاتی شیرون در کنار قابلیت‌هایی جدید به طور هم‌زمان در اتومبیل Noire Sportive وجود دارد.

اتومبیل Noire Sportive دارای موتوری شانزده سیلندر با ظرفیت ۸.۰ لیتر و قدرت هزار و ۵۰۰ اسب‌بخار است. قیمت این خودروی لوکس و پرسرعت برابر ۳ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۴۴۵ دلار است و عرضه آن از سه ماه دوم سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار