درخواست چندباره پناهندگی آلمان از سوی مهاجران اخراج‌شده از این کشور

بنا به گزارش رسانه‌ها، هزاران مهاجری که تقاضای پناهندگی آن‌ها از سوی دولت آلمان رد شده، برای چندمین بار با درخواست پناهندگی به این کشور بازگشته‌اند.

درخواست چندباره پناهندگی آلمان از سوی مهاجران اخراج شده از این کشوربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روزنامه آلمانی دی ولت با استناد به آمار‌های دولتی گزارش داد هزاران پناهجویی که بار‌ها از این کشور اخراج شده‌اند، بار دیگر با درخواست پناهندگی به آلمان بازگشته‌اند.

بنا به گزارش روزنامه دی ولت، در مجموع ۲۸ هزار و ۲۸۳ نفر که در سال ۲۰۱۲ با درخواست پناهندگی به آلمان رفتند و بعد‌ها از این کشور اخراج شدند، دستکم یکبار دیگر تلاش کرده‌اند تا از طریق پیگیری درخواست پناهندگی به این کشور بازگردند. ۲۲ هزار نفر برای دومین بار درخواست پناهندگی آلمان دادند و ۴ هزار و ۹۱۶ نفر سه مرتبه درخواست پناهندگی خود را ثبت کرده ‌اند.

همچنین آمار و ارقام حاکی از آن است که حدود هزار پناهجویی که اکنون در آلمان زندگی می‌کنند برای چهارمین بار است که درخواست پناهندگی این کشور را داده‌اند و ۲۹۴ نفر نیز برای پنجمین و ششمین بار این درخواست را پیگیری کرده‌اند.

این رسانه آلمانی یادآور شد این آمار و ارقام تنها مربوط به مهاجرانی است که متقاضی پناهندگی بودند و دربرگیرنده افرادی که از طریق ویزای خانوادگی یا کاری به این کشور آمده‌اند، نیست.

آلمان سالانه صد‌ها هزار درخواست پناهندگی از مهاجران کشور‌های مختلف دریافت می‌کند. بنا بر آمار اداره فدرال آلمان، ۱.۷۸ میلیون نفر ظرف هشت سال گذشته با درخواست پناهندگی وارد این کشور شده‌اند. در سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۳ میلیون و ۲۴۳ نفر تقاضای پناهندگی خود را در این کشور به ثبت رسانده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار