بسته اخبار حوادث استان مرکزی؛

پس گرفتن اراضی از زمین خواران/ غافلگیری مواد فروش / دستگیری سارقان

مهم‌ترین اخبار حوادث دهم آذر استان مرکزی را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مهم‌ترین حوادث استان مرکزی در دهم آذر را در این بسته خبری بخوانید:

پس گرفتن اراضی از زمین خواران

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی از رفع تصرف غیرقانونی ۱۱۰ هکتار زمین کشاورزی در یکی از روستا‌های شهرستان اراک خبر داد و گفت: با دستور قضائی، زمین‌های تصرف شده به مالکان اصلی آن تحویل شد.

سرهنگ مفخمی افزود: چندی پیش شکایتی از تصرف ۱۱۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در یکی از روستا‌های شهرستان اراک به مرجع قضائی گزارش و تحقیقاتی جامع در این خصوص آغاز شد و با تکمیل پرونده در مرجع قضائی و شناسایی متصرفان غیرقانونی این اراضی، تمهیدات اجرایی پلیس برای رفع تصرف این اراضی در دستور کار قرار گرفت.

او اضافه کرد: با تکمیل بررسی‌های پلیس و با برنامه ریزی انجام شده، بلافاصله این حکم اجرا و زمین‌های تصرف شده با دستور قضائی، به مالک اصلی آن تحویل داده شد.

غافلگیری مواد فروش

سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: ماموران انتظامی شهرستان اراک در تحقیقاتی از فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در اطراف شهر با خبر شدند که پس از شناسایی محل فعالیت فرد مورد نظر متهم در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و ۹۰۰ گرم تریاک از مخفیگاه او کشف شد.

سرهنگ مختاری با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد افزود: طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر همچنان ادامه دارد و شهروندان هرگونه اخبار پیرامون خرید، فروش، انتقال و توزیع مواد مخدر را می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به اطلاع نیروی انتظامی برسانند.

پاکسازی نقاط آلوده در محلات

سرهنگ عباس محمد رضایی سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان محلات با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح در سطح شهرستان محلات گفت: کشف سرقت، دستگیری سارقان، مزاحمان نوامیس و اراذل و اوباش و... از جمله اقدامات ارزنده‌ای بوده که با انجام این گونه طرح‌ها انجام شده است.

سرهنگ محمدرضایی با اشاره به رضایتمندی حداکثری شهروندان اظهار داشت: پیشگیری از انواع سرقت‌ها و حفظ اموال و دارایی‌های مردم، یکی از اهداف مهم است که با استفاده از تمام توان اجرایی نیروی انتظامی در عملیات‌های پاکسازی پلیس انجام می‌شود.

دستگیری سارقان

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان اراک زوج سارق محتویات خودرو در اراک دستگیر و به ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی اراک با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند گفت: شهروندان هنگام پارک وسایل نقلیه در سطح شهر موارد ایمنی را رعایت و هرگونه گزارش و اطلاع پیرامون شناسایی سارقین و یا تردد مشکوک افراد ناشناس در محل زندگی شان را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.