دبیر هیئت فوتبال تهران:

غفوری، ابتدا قراردادهایش را شفاف سازی کند/ طبق مصوبه فدراسیون فوتبال از بازیکنان پول می‌گیریم

عباس تیموری گفت: وریا غفوری باید بگوید قراردادهایش در باشگاه‌هایی که بازی کرده چقدر شفاف سازی شده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس تیموری، دبیر هیئت فوتبال تهران درباره صحبت‌های وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران که صحبت از کسر ۳ درصد از قرارداد بازیکنان از سوی هیئت های فوتبال  را مطرح کرده بود، اظهار داشت: اگر این صحبت‌ها واقعیت داشته باشد که  ما باید خیلی پولدار باشیم. در سال ۸۹ فدراسیون فوتبال مصوبه‌ای را درمورد دریافت بخشی از قرارداد بازیکنان و دیگر عوامل  تیم‌ها اعلام کرد. طبق این مصوبه، بازیکنان باید ۳ درصد از قراردادشان را به هیئت‌های فوتبال و نیز ۳ درصد را به فدراسیون فوتبال پرداخت کنند.

غفوری، ابتدا قراردادهایش را شفاف سازی کند/ طبق مصوبه فدراسیون فوتبال از بازیکنان پول می‌گیریم

ابتدا قراردادها باید شفاف سازی شود

تیموری ادامه داد: ۳ درصدی که از قرارداد‌ها باید به  هیئت فوتبال تعلق بگیرد، صرف رشد و توسعه فوتبال در همان استان‌ها خواهد شد. در این موضوع، باشگاه‌ها هستند که باید ۳ درصد از قرارداد‌ها را پرداخت کنند و نه بازیکنان. اما با توجه به مشکلات مالی که برخی باشگاه‌های بزرگ، مثل استقلال و پرسپولیس دارند، حتی این ۳ درصد‌ها را هم نگرفتیم تا بازیکنان در بحث نقل و انتقالشان شفاف سازی کنند.

هیچ مبلغی از بازیکنان دریافت نکردیم

رئیس هیئت فوتبال تهران، خاطرنشان کرد: تیم‌هایی استقلال، پرسپولیس، سایپا و پیکان در تهران حضور دارند ، اما به صراحت می‌گویم که هیئت فوتبال هیچ مبلغی را بابت قرارداد‌ها در طی این سال‌ها از بازیکنان دریافت نکرده است. البته این درصد‌هایی که عنوان می‌شود، فقط در مواردی مثل ۱۵ درصد مالیات‌ها بوده است.  

هیچ تضمینی برای دریافت این مبالغ وجود ندارد

تیموری گفت: هیچ ضمانتی در پرداخت شدن آن ۶ درصد وجود ندارد. اینکه   فکر کنیم استقلال و پرسپولیس با آن همه مشکلات مالی که دارند، ۳ درصد مبلغ قراردادشان را نیز پرداخت کنند، کمی خوش بینانه است. هر باشگاهی نیز ۷۰-۸۰ پرونده شکایتی دارد. پس ما با کدام تضمین برای دریافت این مبلغ باید  به باشگاه‌ها فشار بیاوریم. 


 بیشتر بخوانید: فدارسیون فوتبال برای ویلموتس شرط گذاشت/ ماجرای تموم نشدنی انتخابات هیئت فوتبال تهران


غفوری، ابتدا قراردادهایش را شفاف سازی کند/ طبق مصوبه فدراسیون فوتبال از بازیکنان پول می‌گیریم

غفوری، شفاف سازی کند

دبیر هیئت فوتبال استان تهران درباره صحبت‌های دیروز وریا غفوری گفت:  پارسال فقط از بازیکنی که قراردادش ۱۰۰ میلیون بوده است،   آن ۳ درصد را گرفتیم. ابتدا وریا غفوری که به این موضوع اشاره کرده، بگوید قراردادهایش در باشگاه‌هایی که بازی کرده چقدر شفاف سازی شده است؟ من می‌گویم که درموضوع قرارداد‌ها باید شفاف‌ سازی وجود داشته باشد.

طبق مصوبه فدراسیون از بازیکنان پول می‌گیریم

او درباره این موضوع که دریافت پول به خاطر نقل و انتقالات، ورودی مسابقات،  حق عضویت سایت و دیگر موارد، هیئت‌های فوتبال را خیلی پولدار خواهد کرد، گفت: اینگونه نیست. اگر ما از بازیکنی حق عضویت می‌گیریم، طبق مصوبه فدراسیون فوتبال است که به تمام هیئت‌های فوتبال استانی نیز ابلاغ شده است.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار