شبکه انتقال برق مراغه با ۱۱ میلیارد تومان توسعه می‌یابد

مدیرعامل برق منطقه‌ای آذربایجان از اجرای طرح‌های توسعه شبکه برق خبرداد و گفت: در این راستا شبکه انتقال برق مراغه با ۱۱ میلیارد تومان اعتبار توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، روشن میلانی مدیرعامل برق منطقه‌ای آذربایجان گفت: با توجه به راه اندازی پست انتقال برق اوحدی در این شهرستان، سازه صداگیر برای کاهش آلودگی‌های صوتی در این پست با ۲۲۰ میلیون تومان اجرا می‌شود.

او گفت: با اجرای این طرح که تا پنج ماه آینده به بهره برداری می‌رسد، میزان صدای ایجاد شده در این پست برق از ۷۰ به ۴۵ دسی بل کاهش خواهد یافت.

روشن میلانی با اشاره به افزایش ۲ فیدر برق در این شهرستان گفت: در راستای تقویت شبکه انتقال برق، این طرح‌ها با ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار نصب و راه اندازی می‌شود.

او با اشاره به اجرای طرح توسعه پست برق خداجو نیز گفت: برای این منظور، یک ترانس ۱۵ مگاولت آمپری با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار تا پایان سال نصب و راه اندازی می‌شود.

او افزود: با اجرای این طرح، ظرفیت انتقال برق از این پست به ۲ برابر ظرفیت فعلی افزایش خواهد یافت.

معاون استاندار و فرماندار مراغه نیز با اشاره به اجرای طرح‌های توسعه شبکه برق در این شهرستان گفت: این طرح‌ها در راستای خدمات رسانی مناسب به ساکنان شهری و روستایی و نیز صنایع این شهرستان اجرا می‌شوند.

حمید شکری افزود: ایجاد روشنایی برای معابر جاده‌ای و رفع برخی مشکلات انشعابات برق مسکن‌های مهر و نیز تامین برق برخی صنایع بزرگ این شهرستان در دستور کار دولت و شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ک

توسعه  شبکه انتقال برق مراغه

 

برچسب ها: برق منطقه ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار