ائتلاف،کلید موفقیت در انتخابات

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کلید موفقیت در انتخابات، ائتلاف است.

ائتلاف،کلید موفقیت در انتخاباتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آیت‌الله سید مصطفی موسوی، اصفهانینماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کلید موفقیت ما این است که در مسئله انتخابات برای رضای خدا با یکدیگر ائتلاف کنیم گفت: اگر مجلس ما یک مجلس فعال و در رأس امور بود و در آن فعالیت‌های انقلابی با شجاعت انجام می‌شد اکنون این مشکلات نبود.

او در مجمع عمومی ائتلاف نیرو‌های انقلابی در همدان با بیان اینکه ورود در مسائل سیاسی وظیفه ماست افزود: برخی معتقدند افرادی که سن بالایی دارند چه کار به سیاست دارند در حالی که تا زنده هستیم نسبت به مسائل سیاسی وظیفه داریم.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: با توجه به مشکلاتی که این مجلس و مجالس دیگر ایجاد کردند بر نیرو‌های انقلابی مخلص، خواهران و برادران، عموم خانواده شهدا و جانبازان، یاوران انقلاب و عموم افرادی که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را می‌خواهند یاری کنند یاری کنند واجب و لازم است که متحد شوند.

آیت الله موسوی اصفهانی با تأکید بر اینکه کلید موفقیت ما این است که در مسئله انتخابات برای رضای خدا با یکدیگر ائتلاف کنیم افزود: اگر مجلس ما یک مجلس فعال و در رأس امور بود و در آن فعالیت‌های انقلابی با شجاعت انجام می‌شد اکنون این مشکلات نبود.

او با تأکید بر اینکه مجلس در رأس امور است  بیان کرد: مجلسی در رأس امور است که نسبت به مسائل انقلاب دو دوزه بازی نکند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری افزود: باید مجلسی را انتخاب کنیم که وقتی می‌خواهند وزیری را استیضاح کنند با چهارتا تلفن شبانه امضای خود را پس نگیرند.

او با تأکید بر اینکه باید مواظب باشیم افرادی را انتخاب کنیم که شفاف، صادق و شجاع باشند بیان کرد: قبل از امضای آن لایحه استعماری که رهبری فرمود مجلسی‌های ما این لایحه را امضا نمی‌کنند شاهد بودیم محلسی‌ها خلاف گفته رهبری قدم برداشتند و حتی پس از پس از رد شورای نگهبان برای بار دوم نیز به آن رأی دادند تا اینکه لایحه به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفت.

موسوی اصفهانی با بیان اینکه متأسفانه اکثر مجلسی‌های این دوره این چنین از کار درآمدند، خطاب به نمایندگان مجلس تصریح کرد: لااقل شجاع باشید و بگویید به این لایحه رأی مثبت می‌دهیم و پای آن بایستید.

او با تأکید بر اینکه مشکل منافقان دو چهره هستند افزود: آن‌ها نزد انقلابی‌ها می‌گویند انقلابی هستیم و کنار ضد انقلابی‌ها، ضد انقلاب می‌گویند، می‌گویند ولایت، اما خلاف گفته، ولی فقیه عمل می‌کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به موضوع گرانی بنزین گفت: چرا باید رهبر معظم انقلاب در اینگونه مسائل نیز ورود کنند مقام رهبری بالاتر از این است که برای این موارد هزینه شود، اما برای امنیت و حفظ نظام و انقلاب آبرو گذاشتند در حالی که این امر وظیفه مجلس است.

او با بیان اینکه انقلابیون و متدینان همیشه برای کاندیدا شدن احساس وظیفه نکنند یادآور شد: برخی مواقع مصلحت این است به نفع کاندیدای دیگر کنار برویم تا صحنه به دست سایرین نیافتد؛ گاهی حفظ اسلام نیاز به ایثار دارد.

موسوی اصفهانی با بیان اینکه چیزی که در انتخابات روشن است این است که افرادی با زور پوستر، پول کباب و جوجه کباب، خریدن رأی، دیدن این و آن و وعده‌های می‌آیند و می‌گویند تکلیف ماست اظهار کرد: بدانید و آگاه باشید تکلیف بر چنین افرادی نیست که می‌خواهند به هر قیمتی پست بگیرند.

او در ادامه خواستار عدم تخریب کاندیدا‌ها در زمان تبلیغات شد و گفت: به ویژه این امر در فضای مجازی باید دقت شود و کاندیدا‌ها از تخریب و تهمت زدن به یکدیگر پرهیز کنند.

انتهای پیام/ا

 

انقلابیون و متدینان همیشه برای کاندیدا شدن احساس وظیفه نکنند گاهی باید ایثار کر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.