سقوط بالگرد امداد در فرانسه مرگ ۳ امدادگر را در پی داشت

وزارت کشور فرانسه اعلام کرد یک بالگرد امداد که برای کمک به ساکنان سیل زده شهر وار در جنوب فرانسه ماموریت داشت سقوط کرده و هر ۳ سرنشین آن جان باخته اند.

سقوط بالگرد امداد در فرانسه مرگ ۳ امدادگر را در پی داشتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابع رسانه‌ای به نقل از وزارت کشور فرانسه اعلام کردند یک بالگرد امداد که برای کمک به ساکنان سیل زده شهر وار در جنوب فرانسه ماموریت داشت به دلیل قطع ارتباطات رادیویی و راداری در نزدیکی مارسی سقوط کرده و هر ۳ سرنشین آن جان باخته اند.

تحقیقات برای مشخص شدن ابعاد این حادثه آغاز شده است.

یک هفته پس از سیل‌های مهلک در جنوب شرقی فرانسه که منجر به کشته شدن ۶ نفر شد، بار دیگر از روز یکشنبه سیل و طغیان رودخانه استان‌های وار، آلپ ماریتیم و کوت آزور را فرا گرفته که در اثر آن تاکنون ۲ تن کشته شده اند.


بیشتر بخوانید: داعش مدعی دست داشتن در سانحه برخورد بالگرد‌های فرانسوی شد


این در حالی است که پیش‌تر شبکه تلویزیونی بی‌اف‌ام فرانسه در صفحه توئیتر خود نوشت: «افراد سیل زده در جنوب شرقی فرانسه که از مدیریت شهری در این مناطق انتقاد می‌کنند، در پی وقوع سیل اخیر و جاری شدن گل و لای اعلام کردند از این شرایط به ستوه آمده‌اند. این افراد می‌گویند هر پنج سال یک بار هر آنچه دارند، از دست می‌دهند.» (بیشتر بخوانید)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار