ثبت نام ۲۰ داوطلب نمایندگی مجلس در استان کرمان

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تاکنون ثبت نام ۲۰ نفر به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی از استان کرمان قطعی شد.

ثبت نام ۲۰ داوطلب نمایندگی مجلس در استان کرمانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  محمدصادق بصیری، رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: ۱۶ نفر از ثبت نام کنندگان مرد و چهار نفر زن هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تعداد داوطلبان ثبت نام کننده اولین روز در حوزه شهرستان‌های کرمان و راور را ۹ نفر اعلام کرد که سه تن از آن‌ها زن هستند.

بصیری در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار چهار مرد، در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر دو مرد و یک زن، در حوزه انتخابیه جیرفت دو مرد، در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان یک مرد و در حوزه انتخابیه شهربابک یک مرد ثبت نام کردند.

اوگفت: ثبت نام از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از دهم آذرماه آغاز و همه روزه از ساعت ۸الی ۱۸ ادامه دارد.

علاوه بر شش حوزه‌ای که ۲۰ داوطلب امروز در آن ثبت نامشان قطعی شده است در فرمانداری‌های بم (شامل شهرستان‌های بم، فهرج، ریگان و نرماشیر)، کهنوج (شامل شهرستان‌های کهنوج، فاریاب، رودبارجنوب، قلعه گنج و منوجان) و بافت (شامل شهرستان‌های بافت، ارزوئیه و رابر) و ستاد انتخابات وزارت کشور نیز ثبت نام از داوطلبان انجام می‌شود.

انتهای پیام/س

ثبت نام از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار