برنامه ریزی برای اصلاح و حذف چهار نقطه پر حادثه در شهرستان چایپاره

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از حذف و اصلاح چهار نقطه پر حادثه در شهرستان چایپاره خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ارسلان شکری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در ششمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان چایپاره گفت: این شهرستان در مسیر کریدور‌های بین المللی کشور قرار دارد و بدین جهت ایمن سازی محور‌های آن از اهمیت بسزایی برخوردار است.

ارسلان شکری با معرفی عامل انسانی بعنوان یکی از عامل‌های اصلی و مهم در تصادفات جاده ای، از تمام دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌های ذینفع علی الخصوص پلیس راه، آموزش و پرورش و صدا و سیما دعوت کرد در کنار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با هم فکری و برنامه ریزی مشترک نسبت به کاهش تصادفات جاده‌ای اقدام کنند.

 شکری به برنامه ریزی برای حذف و اصلاح چهار نقطه پر حادثه در شهرستان چایپاره اشاره کرد و افزود: ۸۰ میلیارد اعتبار برای حذف و اصلاح چهار نقطه پر حادثه تقاطع چایپاره، تقاطع چورس، تقاطع بادکی و پیچ‌های میرزا حسام این شهرستان در نظر گرفته شده است.

شکری اظهار داشت: عملیات ایمن سازی در محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در حال پیگیری است که تامین اعتبار و عملیات روشنایی محدوده مراکان، پیگیری خط کشی محور‌های مواصلاتی شهرستان و عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محدوده مراکان به طول بالغ بر ۲ کیلومتر بخشی از آن را شامل می‌شود.

 این مقام مسئول با اشاره به پروژه‌های طرح ابرار (اقدام برای راه‌های الویت دار روستایی) در شهرستان چایپاره افزود: طرح ابرار در شهرستان چایپاره به طول ۲۰ کیلومتر در محور‌های روستایی پیر یادگار و اسماعیل کندی تا پایان سال مالی ۹۸ انجام خواهد شد.

 در پایان جلسه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی به همراه فرماندار شهرستان چایپاره و جانشین فرمانده پلیس راه استان به صورت میدانی از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره بازدید کردند.
 
انتهای پیام/م
 

حذف نقاط حادثه خیز در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.