احداث ۵۱۸ واحدمسکونی برای مددجویان فارس

مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۳۰ واحد مسکن روستایی و ۲۸۸ واحد مسکن شهری برای مددجویان خریداری و احداث شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۲۳۰ واحد مسکن روستایی و ۲۸۸ واحد مسکن شهری برای مددجویان خریداری و احداث شده است، گفت: همچنین یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکن شهری و روستایی در استان مورد تعمیرات جزئی و کلی قرار گرفتند.

او افزود: از ابتدای سال تاکنون ۱۲۳ واحد مسکن نیمه تمام روستایی و شهری تکمیل شده و ۶ واحد مسکن نیز برای مددجویان در طرح مهاجرت از شهر به روستا تامین شده است.

بذرافشان با اعلام اینکه از ابتدای سال تاکنون ۲ هزار و ۴۷ خدمت عمرانی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شده است، ادامه داد: به منظور تعمیر، تکمیل و باز سازی این تعداد خدمت عمرانی در استان، اعتباری به میزان ۳۱۳ میلیارد و ۲۷۶ میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس تصریح کرد: از ۳۱۳ میلیارد و ۲۷۶ میلیون ریال اعتبار هزینه شده، ۳۲ میلیارد ریال از محل زکوات استان، ۴۹ میلیارد ریال توسط خیران، ۲۰ میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی و مابقی از محل اعتبار دولتی، تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و امدادی تامین و هزینه شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیته امداد ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار