عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

بوی نامطبوع پایتخت عارضه ندارد

خداکرمی گفت: بوی منتشر شده در پایتخت بویی نیست که برای ریه و چشم عارضه داشته باشد.

بوی نامطبوع پایتخت عارضه نداردبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ناهید خدا کرمی رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران در حاشیه نشست تخصصی آب،‌ فضای سبز و مدیریت شهری در واکنش به انتشار بوی نامطبوع در سطح پایتخت گفت: انتشار این بو در این بازه زمانی نشان می‌دهد که  این احتمال وجود دارد مواردی همچون باد یا وارونگی دما در انتشار این بو در پایتخت تاثیر داشته باشد، زیرا در سال گذشته نیز در همین بازه زمانی این بوی نا مطبوع در پایتخت به مشام می‌رسید.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بوی منتشره بویی شبیه به فاضلاب دارد، گفت: انتشار این بود در مناطق ۲ و ۲۱ بیشتر است و به همین منظور ستادی در استانداری تهران با حضور شهرداری تهران تشکیل شده است تا بررسی شود منشأ انتشار بو در کدام منطقه است.

او با تاکید بر اینکه قرار است محیط زیست دستگاه سنجش بو خریداری کند، گفت: به وسیله این دستگاه می‌توان نوع بو را شناسایی کرد و تا زمانی که دسترسی به این دستگاه نداشته باشیم نمی‌توانیم به طور قطع بگوییم که این بو از کجاست و چه منشأیی می‌تواند داشته باشد.

خدا کرمی ادامه داد: این بو می‌تواند ناشی از احتراق و سوختن زباله باشد و در حال حاضر می‌توان گفت این بویی نیست که برای ریه و چشم عارضه داشته باشد.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران تاکید کرد: این بو عارضه ندارد و امیدواریم ماده شیمیایی در آن وجود نداشته باشد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار