مدیرکل جدید شیلات سیستان وبلوچستان معرفی شد

محمد شعلی‌بُر به عنوان مدیرکل جدید شیلات سیستان و بلوچستان (آب‌های فراساحلی) منصوب و معرفی و از خدمات محبعلی سیستانی سرپرست سابق این اداره‌کل قدردانی شد.

مدیرکل جدید شیلات سیستان وبلوچستان معرفی شد به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد شعلی‌بر مدیرکل جدید شیلات سیستان و بلوچستان (آب‌های فراساحلی) اظهار داشت: چابهار و کنارک دو نقطه ساحلی این استان و متصل به آب‌های آزاد اقیانوس هند از ظرفیت‌های بیشماری در حوزه صید و صیادی برخوردار هستند.

محمد شعلی‌بر گفت: توسعه اراضی پرورش میگو و طرح پرورش ماهی در قفس، ترویج روش جدید صید لانگ لاین (صیدبا قلاب)، افزایش تولید و اشتغال، لایروبی و بهسازی بنادر صیادی، حل مشکلات پیش روی صیادان و پیگیری برای تکمیل پروژ‌های نیمه تمام از جمله اولویت‌های این اداره کل است.

او بیان کرد: سیستان وبلوچستان در طول سال‌های گذشته رتبه نخست صید در کشور را داشته و صید در آب‌های مشترک و با روش روز دنیا از دیگر برنامه‌های اداره کل شیلات این استان است.

 محمد شعلی‌بر پیش از این مسوولیت حراست اداره کل تعاون روستایی سیستان و بلوچستان را برعهده داشت و بیش از ۲۸ سال سابقه خدمت در قسمت‌های مختلف سازمان‌های زیر پوشش وزارت جهادکشاورزی را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار