بارش ۳۳ میلیمتر باران در سرآسیاب یوسفی

دربارندگی عصر دیروز تا صبح امروز در سرآسیاب یوسفی بهمئی ۳۳ میلیمتر باران بارید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، بنا بر اعلام مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد در بارشهای اخیر تا ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز ۱۲ آذر در لنده ۳۲ میلیمتر باران بارید.
 
 طی این مدت در لیکک هم ۲۶.۱ میلیمتر، قلعه دختر ۲۶، قلعه رئیسی۲۳، جاورده۲۳،چرام ۲۰،سوق ۲۰،لوداب ۲۰،موشمی زیلایی ۱۹، بوستان ۱۵، دهدشت ۱۴.۸، دوگنبدان ۱۱، باشت۶.۵، تنگ سرخ۶،گنجه ای۵.۵، امامزاده جعفر۴.۵، یاسوج ۳.۲، سی سخت ۳ و در کاکان منصور خانی هم ۲میلیمتر باران بارید.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سامانه بارشی تا اواخر امروز در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت خواهد داشت.

ولی بهره مند افزود: به دلیل مدت زمان کوتاه فعالیت این سامانه، آبگرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد جاده ای و کوهستانی را خواهیم داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اوج فعالیت این سامانه بارشی صبح امروز سه شنبه است و همچنین با توجه به برودت هوا شرایط برای بارش برف در نواحی شهری مهیا می شود. 

بهره مند بیان کرد: سامانه بسیار فعالی نیز روز جمعه صبح این هفته وارد استان می شود و بارش برف و باران در تمامی مناطق استان را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/غ

ورود سامانه بارشی جدید به استان

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.