فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی؛

تعامل پلیس و سپاه موجب تقویت امنیت اجتماعی می‌شود

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی، پلیس و سپاه را دو بازوی قدرتمند نظام عنوان کرد و گفت: همکاری و تعامل این دو نهاد ارزشمند امنیت اجتماعی را افزایش می‌دهد.

تعامل پلیس و سپاه موجب تقویت امنیت اجتماعی می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , سرهنگ بهزاد ولیان فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی در جلسه‌ای تعاملی با سپاه ناحیه ملکشاهی که با حضور جمعی از مسئولان انتظامی و سپاه شهرستان برگزار شد گفت: تعامل پلیس و سپاه موجب تقویت امنیت اجتماعی خواهد شد.

او افزود: نیروی انتظامی متصل به ولایت فقیه و تابع ولی امر مسلمین است و همه ما باید با تعامل به موقع و هماهنگی بیشتر با هم در جهت اهداف متعالی نظام گام بر داریم و در ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از جرائم و حراست از خون شهدا و آرمان‌های انقلاب هرچه در توان داریم در این مسیر به کار بگیریم.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی در پایان بار دیگر بر تعامل بیشتر بین این دو فرماندهی در جهت برقراری نظم و امنیت هر چه مطلوب‌تر در جامعه تاکید کرد.

سرهنگ مرادیان فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی نیز در این جلسه عنوان کرد: نیرو‌های مسلح هدفی جز اعتلای نظام اسلامی و آسایش و آرامش مردم را دنبال نکرده و در مسیر تحقق این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و تعامل سازنده نیروی انتظامی و سپاه می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ناامنی‌ها اثرگذار باشد و امنیت و آرامش که بزرگترین نعمت الهی است را برای مردم فراهم کند.

در خاتمه این جلسه فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی نیز از آمادگی جهت توسعه همکاری‌های دوجانبه خبر داد و گفت: ما نیروی انتظامی را از سپاه جدا نمی‌دانیم، چون همه ما با یک فرماندهی واحد جهت نیل به اهداف مشترک حرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.