دستگیری ۴ سارق و کشف ۱۸ فقره سرقت در ایلام / کشف بیش از ۲ هزار قرص غیر مجاز در شهرستان دره‌شهر

مهم‌ترین حوادث امروز دهم آذر ماه را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۴ سارق و کشف ۱۸ فقره سرقت در ایلام / دستگیری سارقان حرفه‌ای احشام در شهرستان دهلران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , مهم‌ترین حوادث امروز دهم آذرماه را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری ۴ سارق و کشف ۱۸ فقره سرقت در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری ۴ سارق در هفته ابتدایی آذر ماه سال جاری خبر داد.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت و همچنین تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ موضوع به صورت ویژه در دستور کار یگان‌های انتظامی شهرستان شهرستان قرار گرفت.

او ادامه داد: با بررسی محل انجام سرقت‌ها و همچنین تحقیقات میدانی و با اشرافیت کامل ۴ سارق شناسائی و تحت کنترل قرار گرفتند.

موسوی با بیان اینکه امنیت مطالبه به حق شهروندان است بیان کرد: در ۲ عملیات جداگانه، ۴ سارق دستگیر و به ۱۸ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

او بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اینکه پلیس بر اساس وظیفه ذاتی خود برای تامین امنیت و آرامش شهروندان تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت افزود: شهروندان توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده افراد مشکوک با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

کشف بیش از ۲ هزار قرص غیر مجاز در شهرستان دره‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر از کشف بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ عدد قرص غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی جمالوندی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی براینکه شخصی با هویت معلوم با یک دستگاه اتوبوس اقدام به خرید و فروش و نگهداری اقلام دارویی غیر مجاز می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأمورن انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او اظهار کرد: ماموران انتظامی با اطمینان از صحت موضوع، اتوبوسی را در یکی از مسیر‌های منتهی به شهرستان دره شهر متوقف که پس از بازرسی از اتوبوس تعداد ۲ هزار و ۳۰۰ قرص غیر مجاز در داخل داشبورد اتوبوس کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر بیان کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

او با بیان اینکه مواد مخدر و فعالیت برخی از سودجویان در این زمینه یکی از معضلات جامعه است مطرح کرد: پلیس همه توان خود را برای مبارزه با این معضل اجتماعی به کار خواهد گرفت و در این راه نیازمند همکاری بیشتر شهروندان است.

 

دستگیری سارقان حرفه‌ای احشام در شهرستان دهلران

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری سارقان زن و مرد حرفه‌ای احشام در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان، ماموران انتظامی شهرستان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و با هماهنگی مقام قضائی، سارقان شناسائی و در یک عملیات غافلگیرانه یک سارق زن و یک مرد دستگیر شدند.

مکی با بیان اینکه در بازرسی‌های اولیه تعداد ۳ راس دام زنده و یک دستگاه خودرو در مخفیگاه آنان کشف شد، بیان کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانون پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی دهلران به شهروندان توصیه کرد: ضمن حفظ هوشیاری، هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ اعلام کنند.

 

دستگیری سارقان حرفه‌ای لوازم داخل خودرو در آبدانان

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد سلیمی زاد فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و اشرافیت کامل، سارقان شناسائی و مخفیگاهشان تحت کنترل پلیس قرار گرفت.

سلیمی زاد با بیان اینکه در یک عملیات موفق پلیسی، سارقان دستگیرشدند مطرح کرد:متهمان در بازجویی‌های اولیه به سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی آبدانان ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌کنیم از پارک خودرو در کوچه‌های فاقد روشنائی مناسب خودداری کنندو حتی الامکان از وسایل ضد سرقت مانند دزدگیر وقفل فرمان در خودرو استفاده کنند تا شاهد تکرار چنین حوادثی نباشیم.

 

تصادف یک دستگاه موتورسیکلت در جاده فرعی دهلران

رئیس پلیس راه استان ایلام از تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با بیل مکانیکی در جاده فرعی دهلران خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: یک دستگاه موتورسیکلت با بیل مکانیکی در جاده فرعی دهلران با یکدیگر برخورد کردند که طی آن راننده موتورسیکلت دچار مصدومیت سطحی شد.

او ادامه داد: از رانندگان خواهشنمدیم هنگام تردد در محور های مواصلاتی رعایت قوانین و مقررات را در نظر داشته باشند.

همتی زاده بیان کرد: توجه به هشدار‌های پلیسی می‌تواند از بسیاری از این حوادث جلوگیری کند.

 

کشف ۸۴ طاقه پارچه قاچاق در شهرستان دهلران

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از کشف ۸۴ طاقه پارچه قاچاق در شهرستان دهلران خبر داد.

سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: ماموران انتظامی شهرستان دهلران در پی بازرسی از چهار دستگاه خودرو سواری، ۸۴ طاقه پارچه قاچاق کشف کردند و در این بین نیز ۶ نفر دستگیر شدند.

او اظهار کرد: کارشناسان، ارزش کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران مطرح کرد: در اجرای این طرح خودرو‌های مربوطه به پارکینگ منتقل و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

سرهنگ مکی بیان کرد: از آنجایی که ورود کالا‌های قاچاق به کشور مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می‌دهد، تلاش پلیس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.