فرمانده انتظامی شهرستان مهران:

وحدت رویه ناجا و سازمان بسیج تاثیر بسزایی در احساس امنیت جامعه دارد

فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: ایجاد هماهنگی و وحدت رویه ناجا و سازمان بسیج تاثیر بسزایی در احساس امنیت جامعه خواهد داشت.

وحدت رویه ناجا و سازمان بسیج، تاثیر بسزایی در احساس امنیت جامعه دارد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , سرهنگ قدرت اله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: مشارکت همگانی در تامین نظم و امنیت اجتماعی در صورتی که بر طبق اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و قوانین و مقررات انجام پذیرد، می‌تواند نظم و امنیت نهادینه شده وهمه جانبه‌ای را برای نظام به همراه داشته باشد.

او مطرح کرد: بی شک ایجاد هماهنگی و وحدت رویه ناجا و سازمان بسیج، تاثیر بسزایی در احساس امنیت جامعه خواهد داشت و مردم امنیت و آرامش را به خوبی در جامعه لمس خواهند کرد.

شهباز بیگی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر اهتمام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مقوله مشارکت مردمی در حوزه نظم و امنیت با رویکرد و هدف استمرار و توفیق طرح‌ها و ماموریت‌های این نهاد توجه بیشتری شده است اظهار کرد: به هر میزان که پلیس به سمت مردمی شدن و داشتن تعاملات گسترده‌تر با مردم و نهاد‌های مردمی حرکت کند علاوه بر بهبود عملکرد پلیس، باعث کاهش هزینه‌های تامین نظم و امنیت نیز می‌شود.

او بیان کرد: از این رو یکی از راه‌های مشارکت مردم در تامین امنیت، برقراری ارتباط کلامی و چهره به چهره پلیس و مردم است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران ادامه داد: امروز خداوند متعال به ما توفیق داده تا از ظرفیت بسیج که همان شجره طیبه است در اجرای ماموریت‌ها و پیشبرد اهداف نظام استفاده کنیم.

انتهای پیام/ ن

تاثیر وحدت بسیج و ناجا در احساس امنیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.