کلاتی: تیم‌ها رقابت نزدیکی برای حضور در پلی آف فوتسال بانوان دارند

ملی پوش تبم هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: تیم‌های صدر جدولی برای حضور در مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان رقابت نزدیکی با یکدیگر دارند.

کلاتی: شاهد رقابت نزدیک تیم‌ها برای حضور در پلی آف فوتسال بانوان هستیم

رویا کلاتی ملی پوش تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: رقابت تیم‌های فوتسال بانوان در بالای جدول بسیار نزدیک است. به طور دقیق مشخص نیست که کدام تیم‌ها به مرحله پلی آف مسابقات این فصل می‌رسند. در حال حاضر نمی‌توان سطح لیگ را با نیم فصل اول بازی‌ها مقایسه کرد و نظری در این خصوص داد، زیرا شاهد نتایج بسیار متفاوتی در هفته چهاردهم رقابت‌ها بودیم.

او تصریح کرد: خوشبختانه امسال شاهد یکی از باکیفیت‌ترین لیگ‌های فوتسال بانوان در چند سال اخیر بودیم و تمام باشگاه‌ها با بازیکنان باتجربه و جوانان باانگیزه وارد گردونه مسابقات شدند.


بیشتر بخوانید: اردلان: فلسفه تیم سایپا جوانگرایی و بازیکن سازی است


کلاتی افزود: بازیکنان یک تیم در نیم فصل دوم هماهنگی و شناخت بیشتری نسبت به یکدیگر پیدا می‌کنند. تا اینجای فصل تمامی تیم‌ها یکبار با هم بازی کردند و در ادامه راه باشگاهی موفق است که آنالیز بهتری از مسابقات داشته باشد و نقاط ضعف و قوت خودش و سایر رقبا را به خوبی تشخیص دهد.

ملی پوش تیم هیئت خراسان رضوی در ادامه گفت: داوران بسیار خوبی در لیگ داریم، اما کیفیت قضاوت بانوان باید از این سطحی که اکنون هست بالاتر برود و چنین مسائلی پیش نیاید که در یک صحنه خطا داوران چند نظر متفاوتی داشته باشند. شرایط اقتصادی هم به گونه‌ای است که تیم‌ها با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند. امیدوارم در نیم فصل دوم هیچ تیمی به خاطر وجود این قبیل مسائل از حضور در ادامه رقابت‌ها انصراف ندهد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار