معدوم سازی ۲۳۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی دربیجار

رئیس شبکه دامپزشکی بیجار گفت:۲۳۰کیلوگرم فرآورده های خام دام و طیور فاسد، تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل مصرف کشف و به طریق بهداشتی معدوم سازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، هادی اسکندری گفت: نیروهای این شبکه از ابتدای هفته جاری ۲۳۰ کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی تاریخ مصرف گذشته و فاسد را از مراکز عرضه، اماکن تهیه غذای آماده و رستوران‌های این شهرستان کشف و ضبط نمودند.

وی افزود:در بازدید ضربتی بازرسان شبکه دامپزشکی با هدف تامین سلامت شهروندان و نظارت بر عرضه فرآورده های خام دامی این مقدار فرآورده فاسد جمع آوری و معدم شد.

رئیس شبکه دامپزشکی بیجار گفت:این بازدیدها به صورت منظم و مداوم از مراکز عرضه فرآورده های دام و طیور خام صورت می گیرد که دربازرسی از مراکز عرضه، رستوران ها و مراکز تهیه غذای آماده شهرستان بیجار این میزان فرآورده های خام دام و طیور فاسد، تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل مصرف کشف و به طریق بهداشتی معدوم سازی شد.

اسکندری به شهروندان توصیه کرد فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تأمین و در هنگام خرید به مهر و برچسب دامپزشکی و همچنین تاریخ تولید و انقضا بر روی مواد پروتئینی توجه کافی داشته باشند.

وی درپایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، مراتب را با تلفن گویای ۱۵۱۲ و یا ۳۸۲۲۳۹۹۱، ۳۸۲۳۶۶۸۴ شبکه دامپزشکی بیجار اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.