تمام تلاش‌ها باید انجام شود تا هیچ واحد تولیدی فعالی تعطیل نشود

معاون اقتصادی استاندار سمنان گفت: تمام تلاش‌ها باید انجام شود تا هیچ واحد تولیدی فعالی تعطیل نشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عسگری معاون اقتصادی استاندار سمنان در دویست و دومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تمام تلاش‌ها باید انجام شود تا هیچ واحد تولیدی فعالی تعظیل نشود و باید تلاش شود که دریافت مطالبات بانک‌ها به تولید لطمه‌ای وارد نکند.

او افزود: تاخیر در پرداخت تسهیلات بخش صنعت و کشاورزی در خصوص بند الف تبصره ۱۸ باید مشخص شود و گزارش ان در جلسه بعدی ارائه شود.

اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: در جلسه امروز ۲۲ طرح با رقم ۱۷۸ میلیارد تومان در بخش صنعت و در بخش کشاورزی ۲۲ طرح با رقم ۸ و نیم میلیارد تومان مصوب شد و به بانک‌ها جهت بررسی ارجاع داده شد.

او افزود: مشکل اصلی واحد‌های تولیدی در خصوص مالیات و تامین اجتماعی و بانک‌ها است که برای حل شده این مشکلات این موضوعات به این جلسه آورده می‌شود تا در جهت حل آن‌ها اقدام شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: موضوع بعدی بند الف تبصره ۱۸ بود که در این خصوص استان سمنان ۵۶۴ میلیارد تومان تسهیلات دارد و، چون علمرکد پرداخت تسهیلات در این خصوص خوب نبوده در جلسه بعدی علت این موضوع بررسی و گزارش داده می‌شود.

اسودی  تصریح کرد: در سطح ملی استان سمنان در تعداد طرح‌ها در رتبه سوم و در پرداخت‌ها رتبه اول کشور را داراست.

انتهای پیام / م

برچسب ها: استانداری ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار