بهبود گیم پلی نسخه آینده مجموعه Halo

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که گیم پلی بازی Halo Infinite از طریق تغییر در موتور بازی سازی آن بهبود یافته است.

بهبود گیم پلی نسخه آینده مجموعه Haloبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از عناوین برتر و انحصاری شرکت مایکروسافت که می‌توان گفت از طرفداران زیادی در بین بازی‌های مایکروسافت برخوردار است، بازی Halo Infinite بوده که به یکی از عناوین اصلی مایکروسافت تبدیل شده است و مایکروسافت ظاهرا قصد ندارد توسعه این IP را کنار گذارد. اما به تازگی اخباری درباره این مجموعه منتشر شده که نشان می‌دهد عنوان قرار است در آینده توسعه داده شود. به تازگی Daniele Giannetti یکی از توسعه دهندگان بازی Halo اعلام کرده است که با توجه به شکایت بسیاری از گیمر‌های این بازی درباره وجود خلاقیت بسیار کم در موتور بازی سازی قدیمی بازی Halo Infinite، شرکت مایکروسافت تصمیم گرفت موتوری که این بازی با آن ساخته شده است را تغییر دهد و گیمر‌ها برای اجرای این بازی احتیاج به استفاده از خلاقیت بسیار بالایی خواهند داشت.

بهبود گیم پلی نسخه آینده مجموعه Halo

موتوری که در بازی Halo 4 از آن استفاده شده بود بر اساس اصول مهندسی ساخته و توسعه داده شده بود و بسایری از گیمر‌ها از دشوار بودن گیم پلی این بازی به مایکروسافت شکایت کرده بودند. به همین دلیل شرکت مایکروسافت تصمیم گرفت در بازی Halo 5 تا حدی موتور بازی را ساده‌تر طراحی کند تا از این طریق گیمر‌های بیشتر بتوانند بازی را تجربه کنند؛ اما ظاهرا موتور بازی تا حد بسیار زیادی ساده شده است و شرکت مایکروسافت قصد دارد برای نسخه بعدی مجموعه Halo گیم پلی بازی را چیزی بین دو نسخه قبلی بازی طراحی کند.


بیشتر بخوانید: بهترین همراهان در بازی Fallout ۴ را بشناسید


هنوز هیچ جزییاتی درباره گیم پلی بازی Halo 6 یا همان Halo Infinite در فضای مجازی منتشر نشده است و تنها اطلاعاتی که درباره این بازی به طور رسمی تایید شده‌اند، عرضه آن برای سه کنسول Xbox One، Xbox Scarlett و پلتفرم کامپیوتر در سال ۲۰۲۰ و پس از معرفی نسل بعدی کنسول‌ها است. با این حال باید منتظر انتشار اخباری جدید درباره این بازی در روز‌های آینده توسط شرکت مایکروسافت باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.