حل شدن بخش عمده‌ای از مشکلات نسخه رایانه‌ای بازی Red Dead Redemption 2

شرکت راک استار به تازگی با عرضه بروزرسانی جدیدی، بخش عمده مشکلات گزارش شده از سوی گیمرهای رایانه‌ای این بازی را برطرف کرد.

بخش عمده‌ای از مشکلات بازی Red Dead Redemption 2 حل شدندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین عنوان عرضه شده از سوی شرکت راک استار که در حال حاضر یکی از عناوین بسیار پرفروش دنیای بازی‌های رایانه‌ای به حساب می‌آید، بازی Red Dead Redemption 2 است. این عنوان در سال گذشته برای کنسول‌های PS4 و Xbox One وارد بازار عناوین رایانه‌ای شد و به دلیل داشتن داستانی بسار جذاب به سرعت بین گیمر‌ها محبوب شد. از زمان عرضه این عنوان شایعاتی مبنی بر عرضه عنوان Red Dead Redemption 2 برای پلتفرم کامپیوتر در فضای مجازی منتشر شد که راک استار هیچ واکنشی نسبت به این شایعات نشان نداد؛ اما راک استار بالاخره در سال ۲۰۱۹ عرضه این بازی را برای پلتفرم کامپیوتر تایید کرد و نزدیک به یک ماه پیش بازی Red Dead Redemption 2 وارد بازار عناوین کامپیوتری شد.

اما بر خلاف انتظار گیمرها، این بازی در هنگام عرضه دارای ایرادات بسیار زیادی بود که این حجم از ایراد از سوی شرکت راک استار برای عنوانی که از ساخت آن یک سال می‌گذرد، بی سابقه بود؛ اما راک استار به تازگی اعلام کرده است که بروزرسانی جددی این بازی با کد ۱.۱۴.۱ و با هدف برطرف کردن بخش عمده‌ای ایرادات این بازی، هم اکنون در دسترس گیمر‌ها قرار دارد.

بخش عمده‌ای از مشکلات بازی Red Dead Redemption 2 حل شدند
از مهم‌ترین تغییر این بروزرسانی می‌توان برطرف شدن مشکل هنگام اجرای بازی و رفع سایر مشکلات گزارش شده از سوی کاربران اشاره کرد. سایر تغییرات بازی Red Dead Redemption 2 نیز شامل موارد زیر می‌شود:


بیشتر بخوانید: Sub-Zero؛ دوست داشتنی ترین شخصیت‌ Mortal Kombat را بیشتر بشناسید!


• بهبود مشکل پخش نشدن صدای بازی در هنگام اجرای آن در برخی از سیستم‌ها
• بهبود مشکل خروج از بازی هنگام جا به جایی بین بستر‌های Vulkan و DirectX 12
• بهبود مشکل خروج از بازی هنگام اعمال تغییرات در بخش گرافیک بازی و پر شدن رم بر اثر اعمال تغییرات گرافیکی
• رفع مشکل خروج ناگهانی از بازی هنگام ورود به بخش داستانی در برخی از سیستم‌ها
• بهبود مشکل کراش کردن بازی هنگام استفاده از کنترلر به جای کیبرد و موس
• پیشرفت عملکرد موس و کیبرد در بازی
• رفع مشکل خروج ناگهانی از بازی هنگام تغییرحالت بازی از حالت داستانی به آن
• رفع مشکل خروج از بازی هنگام استفاده از قابلیت Photo Mode
• بهبود عملکرد بازی روی کارت گرافیک‌های مختلف

اما با این حال هنوز هم بازی Red Dead Redemption 2 دارای ایرادات زیادی روی پلتفرم کامپیوتر است که انتظار می‌رود در روز‌های آینده راک استار آن‌ها را با عرضه بروزرسانی جدید برطرف کند.

انتهای پیام/

بروزرسانی جدید بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار