امام جمعه کازرون مطرح کرد؛

برخورد قاطع با تعرض غیرقانونی به حریم طبیعت

امام جمعه شهرستان کازرون بر لزوم برخورد قاطع با تعرضات غیرقانونی به حریم طبیعت تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام محمد صباحی در جریان دیدار با رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کازرون ضمن تقدیر از تلاش نیروهای این مجموعه در برخورد با فرصت طلبان و سود جویان در اراضی ملی ، از تعامل و هماهنگی با اداره منابع طبیعی شهرستان قدردانی کرد.

او، ضمن ارائه پیشنهادات و اقدامات کاربردی ، بر همکاری های گسترده در راستای حفظ و احیای جنگل ها و نیز مقوله درختکاری با مشارکت مردم و آگاهی رسانی از طریق تریبون های سازنده امامان جمعه در سطح شهرستان تاکید کرد.

صباحی با اشاره به تلاش بیشتر برای مقابله و برخورد قاطع با متعرضان و زمین خواران حوزه منابع طبیعی و انفال بیان کرد: در این راستا باید مطابق قانون و با قاطعیت تمام با افراد سودجو و فرصت طلب برخورد شود.

همچنین در جریان این دیدار سید مجتبی ایران محبوب رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کازرون با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حجت الاسلام حاج محمد خرسند امام جمعه سابق کازرون و تبریک انتصاب به حجت الاسلام حاج محمد صباحی امام جمعه جدید این شهرستان خواستار همکاری بیش از پیش این مجموعه با منابع طبیعی شد.

او، بر گستردگی عرصه های منابع طبیعی شهرستان و اهمیت حفاظت بیش از پیش این عرصه ها بر لزوم فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ طبیعت دوستی از طریق تریبون معتبر ائمه جمعه و جماعات اشاره کرد.

انتهای پیام /ت

برچسب ها: نماز جمعه ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار