کسب ۲ طلا و ۳ برنز در مسابقات پیشکسوتان قهرمانی آسیا

تیم پیشکسوتان دوومیدانی در دومین روز مسابقات قهرمانی آسیا ۲ طلا و ۳ برنز بدست آوردند.

کسب ۲ طلا و ۳ برنز در مسابقات پیشکسوتان قهرمانی آسیابه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در پایان دومین روز از بیست و یکمین دوره رقابت‌های دو و میدانی پیشکسوتان قهرمانی آسیا، تیم اعزامی کشورمان موفق شد ۲ مدال طلا و ۳ مدال برنز را به جمع مدال‌های قبلی کسب شده خود اضافه کند.

بر این اساس و در رقابت ماده ٤٠٠متر رده سنی (٣٥تا٤٠) سال، صادق مظاهری دونده اهل استان آذربایجان شرقی تیم کشورمان موفق شد با عبور از سد تمام رقبای آسیایی خود در جایگاه نخست قرار بگیرد و مدال خوش رنگ طلا را از آن خود کند. همچنین فاطمه محمدی دیگر ورزشکار تیم ملی دو و میدانی کشورمان موفق در رده سنی (٣٥تا٤٠) سال قهرمان ماده ٤٠٠متر شود و یک مدال طلای دیگر را برای کشورمان به ارمغان آوردتا اولین مدال طلای بانوان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا را به ثبت برساند.

در ادامه بهنام موگویی ورزشکار اصفهانی رده سنی (٥٠تا٥٤) سال تیم کشورمان موفق شد در ماده ٤٠٠ متر گردن آویز برنزی را کسب کند و حشمت الله سرلک که روز گذشته یک مدال نقره در ماده ٨٠٠ متر بدست آورده بود امروز در ماده ٤٠٠ متر یک نشان برنز دیگر را به خود اختصاص داد.

در رقابت ماده ٥٠٠٠ متر رده سنی (٥٠تا٥٤) سال بخش بانوان نیز رقیه غلامزاده برنزی شد تا ٦ مدال برنز کسب شده کاروان اعزامی دو ومیدانی کشورمان به مالزی را به نام خود به ثبت برساند.

لازم به یاد آوری است که جمع مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران تیم ملی دو و میدانی پیشکسوتان کشور در پایان دومین روز رقابت‌های قهرمانی آسیا به عدد ١٩ رسید.


بیشتر بخوانید: کسب مدال های رنگارنگ دستاورد پیشکسوتان دوومیدانی در آسیا


انتهای پیام/ 

نتایج تیم پیشکسوتان دوومیدانی در روز دوم مسابقات قهرمانی آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.