ایجاد محیطی شاداب درون مدارس برای دانش آموزان

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ایجاد محیطی شاداب درون مدارس با ورزش کردن و برپایی مسابقات ورزشی محقق می‌شود.

موعظی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص اهمیت ورزش کردن برای دانش آموزان گفت: هدف از مسابقات ورزشی ایجاد یک محیط بانشاط و سالم برای دانش آموزان درون مدارس است.

او افزود: در تابستان سال آینده دانش آموزان قهرمان المپیاد درون مدرسه‌ای را به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند که ما امیدواریم دانش آموزان دختر و پسر استان خوزستان بتوانند در مسابقات عملکرد خوبی داشته باشند و به مسابقات آسیایی اعزام شوند.

موعظی بیان داشت: شادابی بودن به سلامت دانش آموزان کمک زیادی می‌کند سلامتی جزء ساختار‌های اصلی آموزش و پرورش است و ما برنامه ریزی‌های متنوعی برای این امر داریم.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: انشالله با ایجاد نشاط شاهد پرورش شهروندانی سالم برای جامعه باشیم.

توسعه و تقویت فرهنگ ورزش کردن بین دانش آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است با نهادینه شدن ورزش‌ها بین آن‌ها بسیار مهم خواهد بود.

انتا‌های پیام/م

ورزش دانش آموزان اهمیت بالایی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.