معاون اقتصادی استان اردبیل:

شبکه آبیاری روستا‌های نمین تعیین تکلیف می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت:با توجه به اینکه شبکه آبیاری بیش از هزار هکتار از اراضی روستای علی بلاغی اجرا شده و به دلیل نبود آب رها شده است تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در جلسه بررسی شبکه آبیاری مدرن گفت: خط اصلی انتقال از سوی آب منطقه‌ای و شبکه توزیع توسط سازمان جهاد کشاورزی کار شده که کشاورزان سهم آورده خود را از بانک کشاورزی بصورت تسهیلات ارزان قیمت ارایه داده، ولی تا کنون ریالی به بانک عامل پرداخت نکرده بودند.

او افزود: اصل وام ۵۳ نفر از کشاورزان ۴۸۸ میلیون تومان بوده و با جرایم مبلغ آن یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون برآورد شده و باید با همکاری بانک کشاورزی، آب منطقه‌ای و سازمان جهاد کشاورزی این موضوع بر طرف شود چرا که کشاورزان هیچ وقت از آب سد یامچی بهره‌مند نشده اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل اضافه کرد: تنها راه چاره و حل و فصل موضوع پرداخت از محل فنی اعتباری بوده است تا به این معضل که از سال ۸۵ رها شده است و بیش از ۸ میلیارد تومان در آن زمان هزینه شده، پایان دهیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.