هلاکت شروری که ۱۳ مامور نیروی انتظامی را به شهادت رسانده بود

فرمانده انتظامی استان کرمان از هلاکت شرور سابقه داری خبر داد که در سال ۱۳۸۸، ۱۳ تن از ماموران نیروی انتظامی را به شهادت رسانده بود.

هلاکت شروری که ۱۳ مامور نیروی انتظامی را به شهادت رسانده بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان با اشاره به ۸ ماه کار شناسایی و کار اطلاعاتی ماموران در قرارگاه عملیانی "ابوذر" اظهار داشت: در پی هلاکت ۲ تن از اشرار مسلح در "کویر فهرج" توسط تکاوران استان کرمان در ۷ آذر ماه جاری شناسایی اجساد این قاچاقچیان در دستور کار قرار گرفت.

او در ادامه گفت: با شناسایی اجساد این افراد مشخص شد، یکی از آن‌ها فردی به نام "ولی داد شه بخش" بوده که سال ۱۳۸۸ در کویر طبس با نیرو‌های فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی زمانی که برای دستگیری قاچاقچیان در حال انجام ماموریت بودند، درگیر می‌شود.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: این شرور بی رحم ۱۳ تن از جان بر کفان نیروی انتظامی را به بی رحمانه‌ترین شکل در آن سال به شهادت می‌رساند.

 سردار ناظری بیان داشت: از دیگر شرارت‌های وی می‌توان به شهادت تعدادی از نیرو‌های سپاه در منطقه "کورین زاهدان"، حمل و توزیع مسلحانه مواد مخدر و انجام چندین فقره درگیری مسلحانه دیگر در کویر استان کرمان از سال ۱۳۸۸ تاکنون اشاره کرد.

او با اشاره به اینکه هلاکت وی مورد تائید اداره کل اطلاعات استان کرمان است، گفت: هلاکت این شرور موجی از رضایت را در مردم منطقه به همراه داشت که امیدواریم مرهمی باشد، برای دل مادران و فرزندان شهیدانی که برای حفاظت از این مرز و بوم جان خود را نثار کردند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار