معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام مطرح کرد;

صدور ۳۷۱ جلد سند ملکی روستایی و شهری در ایلام

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۷۱ جلد سند مالکیت برای اهالی روستایی و شهر‌های کوچک این استان صادر شده است.

صدور ۳۷۱ جلد سند ملکی روستایی و شهری در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,  کاکایی معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۷۱ جلد سند مالکیت برای اهالی روستایی و شهر‌های کوچک این استان صادر و تحویل متقاضیان شده است.

او ادامه داد: از این تعداد صدور سند ۲۱۴ جلد سند مربوط به مناطق روستایی و ۱۵۸ جلد سند نیز مربوط به مناطق شهری درشهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت بوده است.

کاکایی اظهار کرد: علاوه بر این با هدف ساماندهی نظام مالکیت منازل مسکونی روستایی، تاکنون بیش از ۲۵ هزار و ۹۵۵ جلد سند مالکیت منزل در روستا‌های بالای ۲۰ خانوار و ۲ هزار و ۱۷۴ جلد شهری درشهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در این استان صادر شده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام اظهار کرد: صدور سند برای خانه‌های روستایی و شهر‌های کوچک تضمین مالکیت و ارزش دادن به تثبیت مالکیت خانه‌های مسکونی، جلوگیری از تعارض مالکان و وجود وثیقه‌ای مطمئن برای اخذ تسهیلات را درپی دارد.

او با بیان اینکه روستا‌ها امروز به عنوان محور‌های پیشرفت کشور هستند افزود: توسعه روستا‌ها به عنوان محرک پیشرفت شهر‌ها می‌تواند یک رشد متوازن و مطلوب در استان را رقم بزند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.