مراجعه روزانه یک هزار و ۲۰۰ نفر برای حذف رمز کارت سوخت

رئیس شرکت ملی پخش فرآورد ه‌های نفتی ناحیه مرکزی شیراز، از رمز گشایی بیش از پانزده هزار کارت هوشمند سوخت در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، وجیه اله ستوده رئیس ناحیه مرکزی شیراز گفت: با توجه به ضرورت استفاده از کارت هوشمند سوخت شخصی بطور میانگین روزانه بیش از یک هزار و ۲۰۰ عدد کارت هوشمند سوخت در شیراز رمزگشایی می‌شود.

او افزود: در راستای خدمات رسانی مطلوبتر به مردم عملیات رمز گشایی کارت هوشمند سوخت از ماه‌های قبل از اجرای آغاز شد  و از ابتدای اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت تا دهم آذر ماه سال جاری حدود پانزده هزار کارت هوشمند سوخت در ناحیه رمز گشایی شده اند.

رئیس ناحیه مرکزی اظهار کرد: با توجه به وسعت و جمعیت شهر شیراز و چهار شهرستان تحت پوشش ناحیه و همچنین در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم با انجام تمهیدات لازم تعداد دستگاه‌های رمزگشایی درسطح ناحیه دو برابر و روند رمز گشایی با سرعت بیشتری در حال انجام است.

ستوده همچنین از مردم خواست تا در زمان مراجعه برای حذف رمز کارت سوخت خود، مدارک لازم از جمله اصل و کپی مدارک هویتی مالک و مدارک مالکیتی خودرو را به همراه داشته باشند.
انتهای پیام/

برچسب ها: نفت ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار