تولد نوزاد دو سر در هندوستان!

تولد یک نوزاد دو سر که دارای سه دست است موجب شگفتی پزشکان بیمارستانی در هند شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تولد یک نوزاد دو سر در هندوستان خبرساز شد. مادر این نوزاد که دو سر و سه دست و یک قلب دارد یک زن ۲۱ ساله است. تولد این نوزاد موجب حیرت "بابیتا آهیوار"، و شوهرش "جاسوانت سینگ" شد. این اتفاق در حالی رخ داد که این زوج انتظار تولد یک نوزاد دوقلو را داشتند.

این زوج که اهل روستای "باسائودا" هستند ۱۸ ماه پیش ازدواج کرده بودند و مشتاقانه منتظر به‌دنیا آمدن فرزند اول خود بودند. این نوزاد در تاریخ ۲۳ نوامبر در یکی از بیمارستان‌های ایالت "مادهیا پرادش" هند به‌دنیا آمد.

پدر این کودک در این باره گفت: « ما شوکه شده‌ایم. واقعا برایم غیرقابل باور است. همه با دیدن این نوزاد دچار حیرت شده‌اند. نمی‌توانیم باور کنیم که بچه ما دو سر دارد. »

تولد نوزاد دو سری که سه دست دارد!///

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این زوج گفتند انتظار داشتند که دوقلوی آن‌ها در هفته ۳۵ بارداری به‌دنیا بیاید، اما پس از عمل سزارین در ساعت ۷:۳۰ دقیقه تاریخ ۲۳ نوامبر آن‌ها با دیدن این نوزاد که دارای دو سر بود شوکه شدند. در حالی که پزشکان این بیمارستان که تاکنون تجربه به‌دنیا آمدن چنین نوزادی را نداشتند از سایر پزشکان هندوستانی کمک خواسته‌اند. هنوز این نوزاد در بیمارستان نگهداری می‌شود و مشخص نیست آیا می‌تواند تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

این پدیده از نظر پزشکی، دوقلو‌های به هم چسبیده نامتقارن (یک نوزاد ناکامل) نامیده می‌شود که در آن معمولا احتمال زنده ماندن نوزادان بسیار کم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ساجده
۰۱:۳۳ ۱۱ دی ۱۴۰۰
:-(
-
ali
۱۹:۵۶ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
فقط نمیدونم چرا هرچیز عجیب غریب هست از هند در میاد!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
احتمالا سموم کشاورزی و تغذیه های غیر ارگانیک و همچنین تشعشعات اتمی هسته ای در این ایالت هند تاثیر بدی دارد .
خدا می داند که وقتی این ها را می بینم و می شنوم دلم برای ان کودک و طفل شیرخواره ، غصه می گیرد .
آخرین اخبار