بیانیه گام دوم یک راهبرد اساسی برای چهل سال آینده کشور

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بیانیه گام دوم یک راهبرد اساسی برای چهل سال آینده کشور است، گفت : در این بیانیه چالش‌های حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تبیین شده و راهبرد‌ها جهت اجرا توسط مردم و مسوولین مشخص شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ باروند استاندار کرمانشاه گفت : در این شورا مسئولیت داریم با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در استان برای اجرای راهبرد‌ها از حضور مردم به عنوان سرمایه اجتماعی عظیم استفاده کرده و اجرای امور را به جوانان واگذار کنیم.

او گفت : در بیانیه گام دوم انقلاب ٤١ بار به کلمه جوانان اشاره شده و به یقین این ظرفیت دارای بصیرت می‌تواند در مسیر تعالی و پیشرفت نقش آفرینی کنند.

استاندار کرمانشاه به لزوم معرفی دستاورد‌های چهار دهه انقلاب در جامعه اشاره کرد و گفت: در این دوران پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف به دست آمده که نیاز است به شکلی صحیح به آیندگان معرفی شود و غفلت‌های صورت گرفته به ویژه در بخش آسیب‌های اجتماعی نیز تشریح شود.

بازوند افزود: وظیفه داریم مشکلات و شرایط فعلی را برای مردم تشریح کنیم و دستاورد‌های مثبت هم اعلام شود.

استاندار کرمانشاه نقطه قوت این بیانیه را اشاره به نقش مردم دانست و گفت: در سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی نیز که در ٢٤ اصل ابلاغ شده در یازده اصل آن به نقش مردم اشاره شده است.

او گفت: ضمن حفظ سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی به حضور بانوان در ستاد اجرایی و مشورتی شورا تأکید شود .

 

 

انتهای پیام/د

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار