برپایی اردو‌ها در اورامانات در معرفی جاذبه بکر گردشگری تاثیرگذار است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های طبیعی و گردشگری استان کرمانشاه پیشنهاد داد که معرفی اورامانات به عنوان منطقه‌ای گردشگری در کتاب‌های درسی گنجانده شود.

برپایی اردو‌ها در اورامانات در معرفی جاذبه بکر گردشگری تاثیرگذار استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  محمدابراهیم الهی تبار روز سه‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در سرسرای تدبیر استانداری  گفت: برپایی جشنواره‌ها و اردو‌ها در اورامانات می‌تواند در معرفی این جاذبه بکر گردشگری بسیار تاثیرگذار باشد.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه استان کرمانشاه دین خودش را در همه صحنه‌ها نسبت به نظام و انقلاب اسلامی ادا کرده است تاکید کرد: این استان در مقابل همه تهدید‌هایی که می‌توانست تمامیت ایران را در بربگیرد مقاومت کرد و آسیب دید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در ادامه از انجمن اولیا و مربیان به عنوان ظرفیت بزرگ آموزش و پرورش یاد کرد و گفت: تا زمانی که مردم توانمند نشده و در مقابل آسیب‌ها صیانت نشوند نمی‌توانیم مسیر توسعه را بپیماییم و این زمانی است که آموزش و پرورش توانمند شود.

الهی تبار اظهار داشت: می‌طلبد که برای کرمانشاه در آموزش و پرورش حساب ویژه باز شود چرا که نیاز به توانمندسازی و صیانت از آسیب‌ها در آن بیشتر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه توجه به آسیب‌های اجتماعی در کرمانشاه بیشتر از دیگر استان‌ها بوده است، افزود: نرخ طلاق متوقف و کاهش یافته و نرخ ازدواج رشد پیدا کرد و زلزله باوجود همه آثار مخرب روحی و روانی با تلاش‌های نهاد‌های اجتماعی، تاب‌آوری اجتماعی بیشتر از میانگین رقم خورده است.

انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.