رئیس اتحادیه لوازم خانگی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

کاهش قاچاق لوازم خانگی در راه است

میری گفت: امروز، قرار است جلسه‌ای به منظور صدور شناسه لوازم خانگی برای کاهش قاچاق در سطح عرضه تشکیل شود.

روز// برنامه‌ای برای کاهش قاچاق لوازم خانگی در راه استمرتضی میری رئیس اتحادیه لوازم خانگی در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره صدور شناسه لوازم خانگی برای کاهش قاچاق در بازار اظهار کرد: قرار است امروز جلسه‌ای به منظور صدور شناسه لوازم خانگی برای کاهش قاچاق در سطح عرضه تشکیل شود؛ این در حالی است که در این جلسه، وزارت صمت، اتاق ایران،  اتحادیه و ستاد مبارزه با کاهش قاچاق حضور دارند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی ادامه داد: هدف از تشکیل این جلسه کاهش قاچاق لوازم خانگی در بازار  است.


بیشتر بخوانید: رونق تولید لوازم خانگی در کشور/افتتاح کارخانه یخچال سازی در عراق 


گفتنی است با موافقت رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا قرار شد، کارگروهی متشکل از نماینده اتحادیه لوازم خانگی، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، وزارت صنعت تشکیل شود تا مبارزه با قاچاق لوازم خانگی در سطح عرضه با جدیت بیشتری نسبت به گذشته ادامه پیدا کند.

به منظور مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه، به فروشندگان لوازم خانگی فرصت کوتاهی داده شد تا صورت کالای‌شان را به اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی اعلام کنند و پس از بررسی این اتحادیه، نتیجه به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و سامانه ثبت شناسه اعلام شود.

متاسفانه متقلبان، برند‌های ایرانی و یا چینی با کیفیت پایین را به شهر مرزی بانه ارسال و در آنجا نشان تجاری؛ و برچسب آن کالا را تغییر می‌دهند و مجددا در بازار باز توزیع می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار