اختتامیه اولین کنگره شعر عاشورایی کودک و نوجوان در اردبیل

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: اولین کنگره شعر عاشورایی کودک و نوجوان استان اردبیل با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

زعفر احدزاده، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: اولین کنگره شعر عاشورایی ویژه کودکان و نوجوانان در یک فرآیند سنی کودک و نوجوانان برگزار و علاقمند استان اردبیل آثار خود را در ارتباط با موضوع نهضت عاشورایی ارائه دادند.

او بیان کرد: موضوع کنگره آزاد با درونمایه عاشورایی بوده و همه قالب‌های شعری را در بر می‌گرفت و برای رده سنی ۷ تا ۱۷ سال در نظر گرفته شده بود که در نتیجه ۳ کودک و ۳ نوجوان منتخبان این کنگره شدند.

اختتامیه اولین کنگره شعر عاشورایی کودک و نوجوان در اردبیل

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل تصریح کرد: هدف از برگزاری این نهضت انتقال قلم، آثار و اندیشه کودکان و نوجوانان به نسل‌های بعدی است تا در صورت امکان بتوانیم این کنگره را منطقه‌ای و کشوری برگزار کنیم.

احدزاده با اشاره به اعضای هیئت داوران کنگره شعر عاشورایی کودک و نوجوان استان گفت: محمد سیمزاری، اللهوردی نیکفال و خانم ستونه از اساتید برجسته استانی به عنوان هیئت داوران کنگره شعر عاشورایی را داوری کردند.

او تصریح کرد: کنگره شعر عاشورایی کودک و نوجوان استان اردبیل به همت کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) و موسسه فرهنگی هنری ققنوس اقلیم حکمت و مشارکت اوقاف و امور خیریه استان، حوزه هنری استان، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و هئیت امنای امامزاده سیدصدرالدین (ع) برگزار شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.