معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از پنج میلیون تومان

با برترین مدل‌های معرفی شده در سال ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از ۵ میلیون تومان آشنا شوید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه سلسله گزارش‌های برترین مدل‌های گوشی موبایل در سال ۲۰۱۹ بر اساس بازه قیمتی، به سراغ گوشی‌های بالارده با قیمت کمتر از ۵ میلیون تومان می‌رویم. بازه قیمتی ۴ تا ۵ میلیون تومان شامل گوشی‌های گران قیمت و بالارده می‌شود که امکاناتی در حد و اندازه‌های پرچمداران بازار ارائه می‌کنند. در سال جاری اکثر شرکت‌های مطرح مدل‌های خوبی در بازار گوشی‌های بالارده عرضه کردند و هر چند مدل‌های بالارده، به اندازه میان‌رده‌هایی با قیمت ۲ تا ۴ میلیون تومان طرفدار ندارد، اما با این وجود تلفن‌های هوشمند بیش از ۴ میلیون تومان نیز مشتریان خود را دارند. البته شرکت هوآوی و آنر، در حال حاضر در بازار ایران مدلی مربوط به سال جاری در این بازه قیمت و با کیفیت بالا وجود ندارد؛ به همین دلیل تمام مدل‌های معرفی شده از دو شرکت سامسونگ و شیائومی خواهد بود.

با این مقدمه به سراغ بهترین و محبوب‌ترین تلفن‌های هوشمند با قیمت میان ۴ تا ۵ میلیون تومان در بازار ایران می‌رویم با ما همراه باشید:

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از پنج میلیون تومان

شرکت: سامسونگ

مدل: گلکسی A50s

در گزارش قبلی اشاره کردیم که میان‌رده سامسونگ گلکسی A50 یکی از بهترین و محبوب‌ترین گوشی‌های بازار در سال ۲۰۱۹ است. اما سامسونگ در سال جاری تصمیم گرفت تا برای مدل‌های میان‌رده سری گلکسی A یک نسخه بروزرسانی شده با پسوند s نیز عرضه کند. گلکسی A50s مدل بهبودیافته گلکسی A50 است که امکانات بهتری نسبت به این گوشی ارائه می‌دهد و البته قیمت آن نیز چند صد هزار تومانی بیشتر است. گلکسی A50s دارای نمایشگر بزرگ سوپرآمولد ۶.۴ اینچی با تراکم ۴۰۳ پکسل در هر اینچ است که مانند دیگر مدل‌های سری گلکسی A، نمایشگر با کیفیت یکی از نقاط قوت گوشی محسوب می‌شود، حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. سامسونگ در سری گلکسی A از پردازنده‌های تولید خود یعنی تراشه‌های سری اکسینوس استفاده کرده، این مدل نیز دارای پردازنده اکسینوس ۹۶۱۱ است که قدرت بالایی دارد، این تراشه به همراه ۶ گیگابایت حافظه رم، هیچ مشکلی برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین نخواهد داشت. در پشت گوشی در کنار طراحی زیبا قاب پلاستیکی، دوربین سه‌گانه اصلی با سنسور‌های ۴۸ + ۸ + ۵ مگاپیکسل دیده می‌شود، دوربین A50s برای تصویربرداری با کیفیت در روز یا هوای تاریک شب مشکلی ندارد و علاقه‌مندان به عکاسی می‌توانند از این گوشی استفاده کنند. در جلو گوشی نیز دوربین سلفی در ناچ قطره‌ای شکل بالای نمایشگر جای گرفته که ۳۲ مگاپیکسل کیفیت دارد و از بهترین دوربین‌های سلفی بازار محسوب می‌شود. اندروید ۹، باتری با ظرفیت مناسب ۴ هزار میلی‌آمپر و شارژ سریع ۱۵ واتی از دیگر امکانات گلکسی A50s هستند.

مدل سامسونگ گلکسی A50s برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تا ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از پنج میلیون تومان

شرکت: شیائومی

مدل: mi 9SE

سری می ۹ شیائومی در سال ۲۰۱۹ گرد و خاک فراوانی به پا کرد، از پرچمدار فوق‌العاده با کیفیت و ارزان قیمت می ۹ گرفته تا تمامی مدل‌های این سری توانستند نظر مثبت خریداران را جلب کنند و در کنار مشخصات عالی قیمت خوبی را نیز ارائه دهند. مدل می 9SE یکی از نسخه‌های ارزان پرچمدار می ۹ است که با حدود قیمت یک و نیم میلیون تومان ارزان‌تر، در بازار به فروش می‌رسد. این مدل دارای نمایشگر ۵.۹ اینچی سوپرآمولد با تراکم بالا ۴۳۰ پیکسل در هر اینچ است که با شیشه گلوریا گلس ۵ محافظت می‌شود. می 9SE با قاب آلومینیومی تولید شده و از این نظر جزو گوشی‌های مستحکم به شمار می‌رود. در پایین صفحه نمایش جای حسگر اثر انگشت وجود دارد و در بالا بریدگی قطره‌ای شکل دوربین سلفی با سنسور ۲۰ مگاپیکسل دیده می‌شود. در پشت گوشی نیز دوربین سه‌گانه با سنسور‌های ۴۸ + ۸ + ۱۳ مگاپیکسل، یکی بهترین دوربین‌ها در میان مدل‌های همرده به شمار می‌رود. پردازنده بالارده اسنپدراگون ۷۱۲ به همراه ۶ گیگابایت حافظه رم و اندروید ۹، یک تجربه لذت بخش از کار با گوشی را به کاربران هدیه می‌دهد. این مدل دارای باتری با ظرفیت ۳۰۷۰ میلی‌آمپر بوده و از شارژ سریع ۱۸ واتی بهره می‌برد.

مدل شیائومی می 9SE برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تا ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از پنج میلیون تومان

شرکت: شیائومی

مدل: (mi9T) K20

مدلی دیگر از خانواده می ۹ که البته در بازار آسیا بیشتر با نام K20 شناخته می‌شود در فهرست ما حضور دارد. چندی پیش طی گزارشی اختصاصی در مورد این مدل اعلام کردیم که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، K20 شیائومی بهترین میان‌رده سال ۲۰۱۹ نام گرفته و دلیل آن تنها به کیفیت بالا، امتیازات بنچمارک عالی و قیمت مناسب بر می‌گردد. قبل از هر چیزی ظاهر زیبای K20 به همراه نمایشگر یک پارچه و بدون بریدگی و حاشیه باریک آن، نظر هر بیننده‌ای را جلب می‌کند. شیائومی در این مدل از دوربین سلفی پاپ‌آپ استفاده کرده و به همین دلیل، صفحه نمایش به صورت کامل برای وبگردی، بازی یا تماشا فیلم استفاده می‌شود. نمایشگر این مدل از پنل آمولد تولید شده و ۶.۴ اینچ بزرگی دارد. در زیر نمایشگر حسگر اثر انگشت و بر روی آن شیشه محافظ گلوریا گلس ۵ قرار گرفت تا با بدنه آلومینیومی، باز هم شاهد یک گوشی باکیفیت و مستحکم از شیائومی باشیم. شیائومی در این مدل هم از پردازنده‌های شرکت کوالکام استفاده کرده و تراشه اسنپدراگون ۷۳۰ به همراه ۶ گیگابایت حافظه رم برای این مدل در نظر گرفته شده است. K20 از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند به همین جهت تنها مقدار ظرفیت حافظه داخلی گوشی در اختیار خریدار خواهد بود. دوربین سه‌گانه مشابه مدل می 9SE با سنسور‌های ۴۸ + ۸ +۱۳ مگاپیکسل، تصاویری با کیفیت ثبت می‌کند، دوربین سلفی پاپ‌آپ نیز دارای رزولوشن ۲۰ مگاپیکسل است. از دیگر امکانات گوشی می‌توان به اندروید ۹، باتری با ظرفیت ۴ هزار میلی‌آمپر و شارژ سریع ۱۸ واتی اشاره کرد.

مدل شیائومی (mi9T) K20 برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تا ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از پنج میلیون تومان

شرکت: سامسونگ

مدل: گلکسی A70

اگر به دنبال یک گوشی بالارده، با عمر باتری عالی، پردازش سریع و دوربین با کیفیت هستید، گلکسی A70 را به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی در نظر بگیرید. در حال حاضر پس از A70 تنها مدل بالارده A80 در بازار ایران موجود است، به همین جهت، A70 از بهترین مدل‌های سری گلکسی A سامسونگ به شمار می‌رود که در بسیاری از شاخصه‌ها، دست کمی از پرچمداران ندارد. در این مدل باز هم شاهد استفاده از نمایشگر یا کیفیت سوپرآمولد هستیم، این صفحه نمایش با اندازه بزرگ ۶.۶ اینچ، موجب شده تا اندازه گوشی نیز نزدیک به گوشی‌های سری نوت سامسونگ باشد. بدنه پلاستیکی برای این مدل کمی تو ذوق می‌زند، اما رنگ‌بندی جذاب A70 برای خریداران قابل قبول خواهد بود. پردازنده اسنپدراگون ۶۷۵ به همراه ۶ گیگابایت حافظه رم در هیچ نوع پردازشی کم نمی‌آورد، اندروید ۹ و رابط کاربری اختصاصی سامسونگ نیز سرعت کار با گوشی را دوچندان می‌کند. دوربین اصلی سه‌گانه ۳۲ + ۸ + ۵ مگاپیکسل تصاویر بسیار با کیفیت و با جزئیات بالایی را ثبت می‌کند، البته عدم وجود لرزش‌گیر الکترونیکی در این دوربین یک نکته منفی است، اما در هر صورت دوربین A70 نمره بالایی را دریافت کرده، دوربین سلفی این مدل نیز ۳۲ مگاپیکسل کیفیت دارد. اما باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر از اصلی‌ترین ویژگی‌های گلکسی A70 محسوب می‌شود که با طول عمر بالا، به راحتی خالی نمی‌شود، البته در این حالت شارژ سریع ۲۵ واتی نیز با سرعت ظرفیت باتری را مجددا پر می‌کند.

مدل سامسونگ گلکسی A70 برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.


بیشتر بخوانید: معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از چهار میلیون تومان


گزارش از عبدالله مطیع

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هخامنش سعیدی
۱۴:۵۱ ۱۷ آذر ۱۳۹۸
پس کو نوکیا ۸.۱ با صدای ozo و فیلمبرداری bothi ؟!
Iran (Islamic Republic of)
مجیدی
۱۶:۴۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
یه دانشجویی که تازه وارد دانشگاه شده از قشر کم درآمد جامعه هست چه طوری میتونه گوشی برای دخترش بخره اونم تو این گرونی که با افزایش بنزین همه ی کالا ها 5 یا 6 برابر شده.اونم از مسئولینی که میگن چند صد بازرس گذاشتیم تا قیمت ها رو کنترل کنند بعد کنترل نتونستند بکنند که هیچ میگن این افزایش قیمت ها طبیعی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
من خودم سه ماه پیش گوشیA50 رو خریدم چهارمیلیون و ششصد تومن چرا اونقدر ارزون شدع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
من خودم سه ماه پیش گوشیA50 رو خریدم چهارمیلیون و ششصد تومن چرا اونقدر ارزون شدع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
3ماه کار کنیم هیچ چی نخوریم هیچ جانریم
که گوشی یک و پانصدی رو 4500 بخریم
دیگه ارزوی خریدن گوشی مدل بارو هم نمیتونیم بکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
پس سامسونگ a50 چی
بهترین گوشی که تو میان رده هستش
آخرین اخبار