میان‌رده جدید آپل در راه است؛

آیفون SE2، مدرن و زیبا با طرحی براساس آیفون 8

شرکت اپل قصد دارد iPhone SE2 را با سخت‌افزار گوشی‌های جدید خود و طراحی iPhone 8 تولید کند.

iPhone SE2، مدرن با طراحی iPhone 8به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تقریبا چهار سال از معرفی گوشی هوشمند محبوب iPhone SE می‌گذرد و حالا بعد از دوره‌ای طولانی از شایعه‌های شنیده شده، به نظر می‌رسد شرکت اپل قصد تولید یک جایگزین برای این گوشی را داشته باشد.

بر اساس شایعات اخیری که منتشر شده، اپل در حال توسعه یک گوشی به نام iPhone SE2 است که قرار است ویژگی‌ها و سخت‌افزار ترکیبی از گوشی‌های حال حاضر بازار اپل را داشته باشد. انتظار می‌رود این گوشی جدید دارای برخی سخت‌افزار‌های iPhone 11 و ظاهری شبیه iPhone 8s خواهد بود. این بدان معنا است که نسل دوم iPhone SE دارای یک نمایشگر ال‌سی‌دی ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۱۳۳۴ در ۷۵۰ پیکسل خواهد بود و دارای لبه‌های بالایی و پایینی است. در لبه پایینی نمایشگر هم یک حسگر اثر انگشت قرار می‌گیرد که برای باز کردن قفل گوشی از سیستم Touch ID به جای Face ID استفاده خواهد شد.


بیشتر بخوانید: مجهز شدن ساعت هوشمند آینده شیائومی به سیستم عامل گوگل


این احتمال وجود دارد که از نظر اتصالات و سخت‌افزار، iPhone SE2 از سخت‌افزار iPhone 11 استفاده کند یعنی اتصال لایتنینگ گوشی‌های iPhone سر جای خود باشد و پنل پشتی آن از جنس شیشه باشد که این می‌تواند احتمال استفاده از شارژر بی‌سیم برای این گوشی را بالا ببرد. همچنین این احتمال وجود دارد که شارژر بی‌سیم همراه با گوشی جدید اپل ارائه نشود تا هزینه‌ها پایین‌تر بیاید. با این وجود مشخصات داخلی گوشی چندان ارزان تمام نخواهد شد. متخصصان عرصه فناوری بر این عقیده‌اند که iPhone SE2 دارای پردازنده A13 Bionic جدید اپل خواهد بود که به تازگی برای iPhone 11 و iPhone 11 Pro مورد استفاده قرار گرفته است. علاوه بر این، گفته می‌شود رم این دستگاه ۸ گیگابایت حافظه داشته باشد.

پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که iPhone SE2 قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ معرفی شود. همچنین در مورد قیمت این گوشی با توجه به قیمت ۴۹۹ دلاری iPhone 8 می‌توان حدس زد که قیمت آن همین مقدار باشد یا به کمتر از آن یعنی حدود ۳۹۹ دلار تغییر کند. با توجه به این که فروش iPhone SE بسیار بالا بود، پیش‌بینی می‌شود نسل دوم آن هم حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیون دستگاه باشد.

انتهای پیام/

میان‌رده جدید اپل در راه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار