دبیر فدراسیون تنیس روی میز در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کسب رنکینگ اول جهانی توسط هدایی نشانه برنامه ریزی مدون فدراسیون تنیس روی میز است

حسنی گفت: کسب رنکینگ اول جهانی توسط امیرحسین هدایی نشان از برنامه ریزی مستمر فدراسیون تنیس روی میز دارد.

پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص امیرحسن هدایی که نفر اول زیر ۲۱ سال جهان شده است عنوان کرد:  فدراسیون در دو سه سال اخیر در بخش پایه فعالیت‌های خوبی داشته است. مسابقات بین المللی هدفمندی را برای بازیکنان نخبه در این تورنمنت‌ها پیشبینی می‌کردیم.

عملکرد فدراسیون تنیس روی میز در بخش پایه خوب است

وی افزود: نتایج عملکرد فدراسیون در ۲ یا ۳ سال گذشته را  امسال دیدیم. در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بازیکنان ما برای اولین بار به رنکینگ ۶ بازیکن برتر دنیا راه پیدا کردند. ماه گذشته هم امیر احمدیان برای اولین بار رتبه دوم رنکینگ جهانی جوانان را به دست آورد و حالا این ماه هدایی برای اولین بار این افتخار را رقم زد که نشان داد فدراسیون تنیس روی میز در رده‌های پایه برنامه ریزی بزرگی انجام داده است و همچنان این روند ادامه دار خواهد بود.

از نظر بودجه‌ای برنامه ریزی برای  فدراسیون سخت است

دبیر فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد:  در بخش تنیس روی میز با توجه به مسابقاتی که در سطح بین الملل انجام می‌شود و اقداماتی که باید بازیکنان ما از نظر بودجه‌ای داشته باشند کمی برنامه ریزی این اتفاقات سخت است، اما فدراسیون تمام تلاش خود را می‌کند تا این روند رو به رشد ادامه دار باشد.

وزارت ورزش در خصوص انتخابات ریاست فدراسیون تنیس روی میز تصمیم می‌گیرد

حسنی درباره زمان انتخابات فدراسیون روی میز بیان کرد:  وزارت ورزش باید در خصوص زمان دقیق انتخابات تصمیم بگیرد، اما فدراسیون تمام تلاش خود را می‌کند تا شرایط انتخابات را هر چه زودتربا توجه به اینکه تنیس روی میز ورزش المپیکی به حساب می‌آید، مهیا کند.  

به زودی اعزام‌های متعددی برای ملی پوشان داریم

او همچنین  در مورد اعزام‌های فدراسیون تنیس روی میز در سال جاری اظهار کرد: از فردا مسابقات اوپن بین المللی تنیس روی میز در کشور فنلاند در بخش بانوان برگزار می‌شود که پینگ پنگ بازان ایرانی هم در این مسابقات حضور دارند، بعد از این تورنمنت مسابقاتی در  رده نوجوانان در ازبکستان برگزار می‌شود و بعد از آن هم اردو‌های های تیم ملی را در دی ماه داریم و دوم تا ششم دی هم مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ است و در بخش آقایان تیم ملی کشورمان هم شرکت می‌کنند.


بیشتر بخوانید: یک مدال طلای دیگر برای تنیس روی میز ایران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار