جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز اعلام شد/ رکورد شکنی تاریخی ایران در جهان

جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی تنیس روی میز در ماه نوامبر ۲۰۱۹ منتشر شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فدراسیون تنیس روی میز، جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی در ماه نوامبر ۲۰۱۹ منتشر شد.

طبق این رنکینگ صعود ۲ پله‌ای امین احمدیان با مجموع ۷۲۷۹ امتیاز کسب شده منجر به تغییر مکان او به جایگاه ۲ جهان برای اولین بار در تاریخ تنیس روی میز ایران در رده سنی زیر ۱۸ ساله‌ها شد.

همچنین محمد موسوی و محمد جواد سهرابی موفق شدند به ترتیب با ارتقای۲۶۴ و ۱۵۴ پله‌ای به رده ۱۴۵ و ۱۹۱ نقل مکان کنند.

برادران عالمیان که در ماه گذشته در رده بندی جهانی به ترتیب در جایگاه ۶۱ و ۹۳ قرار داشتند در رنک جدید با دو پله سقوط همراه شدند.

اما امیرحسین هدایی نفر سوم بزرگسالان ایران میباشد. او در این ماه با ۳ پله صعود و امین احمدیان دارنده رنک ۱۹۷ جهان در ماه قبل با ۱۰ پله ارتقا مشترکا در جایگاه ۱۸۷ قرار گرفتند. همچنین جابجایی ۷۲ پله‌ای میعاد لطفی او را از رده ۴۱۲ به ۳۴۰ نقل مکان کرد.

در بخش بانوان ندا شهسواری همچنان صدرنشین با ۵ پله سقوط در رده ۲۰۶ جای گرفت، اما مهشید اشتری ارتقای ۱ پله داشته و رده ۳۲۰ را به خود اختصاص داد. مریم صامت نیز با ۷ پله سقوط در رده ۳۷۲ قرار دارد.

در رنکینگ زیر ۱۵ ساله‌ها نوید شمس با مجموع ۶۱۱۸ امتیاز کسب شده در این ماه با سقوط ۵ پله‌ای روبرو شد و در رده ۱۲ جهان دست قرار گرفت.

در رده زیر ۲۱ ساله‌ها نیز امیر حسین هدایی بدون تغییر همچنان رنک ۵ دنیا رو به خود اختصاص داده و صدرنشین میباشد. پس از او امین احمدیان نیز با ۱۷ پله صعود به رده ۲۴ دنیا دست یافت.


بیشتر بخوانید: یک مدال طلای دیگر برای تنیس روی میز ایران


انتهای پیام/

اعلام جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار