بازی GTA V پرفروش‌ترین عنوان تاریخ آمریکا شد

یکی از وب سایت‌های تحلیل بازی به تازگی دو عنوان پرفروش تاریخ کنسول پلی استیشن را اعلام کرد که عنوان GTA V در جایگاه اول قرار گرفته است.

بازی GTA V پرفروش‌ترین عنوان تاریخ آمریکا شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته شرکت سونی اعلام کرد که کنسول پلی استیشن ۲۵ ساله شده و این کنسول توانسته است جایزه گینس پرفروش‌ترین کنسول خانگی را از آن خود کند. پس از اعلام شرکت سونی، یکی از وب سایت‌های تحلیل بازی به سرعت نام دو عنوان از پرفروش‌ترین عنوان رایانه‌ای کنسول پلی استیشن در کشور آمریکا را منتشر کرد. مثل همیشه عنوان بسیار محبوب شرکت راک استار یعنی بازی GTA V توانسته است با فروش بیش از ۱۱۵ میلیون نسخه بالاترین آمار فروش در آمریکا را داشته باشد؛ به این ترتیب این شاهکار راک استار توانسته است پرفروش‌ترین بازی تاریخ کنسول پلی استیشن شود. هر چند این خبر اصلا شوکه کننده نیست و با توجه به فروش این بازی، از این عنوان همین انتظار هم می‌رفت.

جایگاه دوم پرفروش‌ترین‌‍‌های کنسول پلی استیشن به عنوانی مربوط می‌شود که کمتر از ۱۸ ماه از عرضه آن می‌گذرد و در این زمان توانسته است به فروش چشم‌گیری دست پیدا کند، در حال حاضر بازی Marvel’s Spider-Man در جایگاه دوم برترین عناوین پرفروش تاریخ کنسول پلی استیشن قرار گرفته است. از طرفی هم انتظار می‌رود این عنوان بتواند روند سعودی فروش خود را حفظ کند، اما قطعا نمی‌تواند به جایگاه عنوان GTA V دست پیدا کند.

بازی GTA V پرفروش‌ترین عنوان تاریخ آمریکا شد

این وب سایت همچنین اعالم کرده است که گیفت کارت ۲۰ دلاری کنسول پلی استیشن پرفروش‌ترین کارت تاریخ این کنسول بوده است؛ کنترلر DualShock 2 در حال حاضر پرفروش‌ترین کنترلر کنسول پلی استیشن است این در حالی است که کنترلر DualShock 4 با وجود فروش پایین‌تر، اما به دلیل قیمتی بالاتر، توانسته است سودآورترین کنترلر برای این کنسول باشد.


بیشتر بخوانید: ثبت پلی‌استیشن در گینس به عنوان پرفروش‌ترین کنسول بازی در جهان


از دیگر لوازم جانبی کنسول پلی استیشن نیز می‌توان به هدست PS4 Gold اشاره کرد که در حال حاضر بالاترین آمار فروش لوازم جانبی کنسول شرکت سونی را از آن خود کرده است. این وب سایت در انتها نیز اعلام کرد که کنسول PS4 تاکنون سود آورترین کنسول سونی بوده و کنسول PS2 بالاترین آمار فروش شرکت سونی را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سروش
۰۹:۵۰ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
چراتبلیغ همچین بازی خشن و اشغالی رو می کنید؟؟؟ شاهکار؟؟ شاهکار اموزش جنایت و وحشی گری به نوجوانها و جوانها
آخرین اخبار