مسیر سرمایه‌گذاری در طالقان مسدود است

سخنگوی شورای شهر طالقان گفت: سرمایه‌گذاران به دلیل برخی مصوبات کشوری پیرامون سد طالقان از سرمایه‌گذاری در این شهر دلسرد شده‌اند.

مسیر سرمایه‌گذاری در طالقان مسدود استصادقیان، عضو و سخنگوی شورای شهر طالقان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که پس از راه اندازی سد طالقان، ساخت و ساز در طالقان به شدت محدود شده است، گفت: مصوباتی که پس از ساخت این سد توسط دولت اعمال شده، طالقان را از ورود سرمایه‌گذاران محدود کرده است و وقتی سرمایه گذار به منظور ساخت و ساز و برای استعلام مراجعه می کند با پاسخ منفی مواجه شده و دلسرد می شود.

او با بیان این که جلوگیری از توسعه تنها راه پیشگیری از آلوده شدن سد نیست، افزود: طالقان دچار رکود مضاعف و حادی شده و در بحث گردشگری هتل هایی که در طالقان وجود دارد در حد معمولی و ‌متوسط است.

سخنگوی شورای شهر طالقان گفت: بنا شد به دلیل قطع اشجار زمینی به مساحت بیست و‌ هشت هکتار در حاشیه سد توسط آب منطقه ای تهران به شهرداری طالقان واگذار می شود.

او افزود: این زمین به توسعه گردشگری و جذب توریست اختصاص خواهد یافت.

صادقیان گفت: هرچند با وجود برخی مصوبات ساخت و ‌سازی به آن صورت وجود ندارد اما با ساخت و ساز خارج از بافت شهری به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/د.خ

برچسب ها: طالقان ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.