آذری جهرمی در دیدار با استارتاپ‌های حاضر در باکو:

تعامل با شرکت‌های کشورهای منطقه بر رشد اکوسیستم استارتاپ‌ها اثرگذار است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با شرکت‌ها و استارتاپ های ایرانی حاضر در نمایشگاه باکوتل دیدار کرد.

ارتباطاتبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد آذری جهرمی در پایان سفر دو روزه خود به باکو با شرکت‌ها و استارتاپ های ایرانی حاضر در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی ارتباطات، نوآوری و فناوری های پیشرفته باکو موسوم به «باکوتل» دیدار و گفت و گو کرد.

آذری جهرمی در این دیدار به شرکت ها و استارت آپ های ایرانی توصیه کرد که از فرصت و ظرفیت حضور در نمایشگاه باکوتل برای توسعه بازار خود نهایت استفاده را ببرند.
وی همچنین تاکید کرد که تعاملات با شرکت ها و استارتاپ های کشورهای منطقه‌ می تواند به رشد اکو سیستم استارتآپ‌های ایرانی نیز تاثیر بگذارد.
محمد جواد آذری جهرمی بامداد سه شنبه به دعوت رسمی وزیر ارتباطات و حمل و نقل جمهوری آذربایجان برای شرکت در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی ارتباطات، نوآوری و فناوری های پیشرفته باکو موسوم به «باکوتل» در رأس هیاتی متشکل از 14 استارت‌آپ ایرانی وارد باکو شد.
او در طول این سفر علاوه بر دیدار با رئیس جمهوری آذربایجان با همتایان و مقامات عالی رتبه بین المللی حاضر در این همایش با هدف توسعه روابط و گسترش بازارهای منطقه‌ای استارت‌آپ‌های ایرانی و تشکیل منطقه ای قوی تر دیدار و رایزنی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار