معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد؛

مشهد، شهر پیشرو در حوزه اطفای حریق در سطح کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: معاون وزیر راه و شهرسازیخوشبختانه در حوزه افزایش ایمنی در برابر آتش سوزی در مشهد اقدامات ستودنی انجام شده است.

مشهد، شهر پیشرو در حوزه اطفای حریق در سطح کشور به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمد شکرچی‌زاده معاون وزیر راه و شهرسازی در دومین همایش منطقه‌ای حفاظت ساختمان‌ها در برابر حریق با رویکرد ساختمان‌های بلند و نمایشگاه تخصصی تجهیزات اطفای حریق و ماشین آلات آتش نشانی در مشهد با بیان اینکه با توجه به تراکم جمعیتی که در کلان شهر‌ها داریم موضوع تاب آوری شهر‌ها بسیار مهم است، گفت: با توجه به اینکه ما برای تاب آور کردن شهر نیاز به اقلام و تجهیزات داریم که بتواند مقاومت ساختمان هایمان را در برابر حریق افزایش دهد برگزاری چنین همایش‌ها و نمایشگا‌های جانبی می‌تواند فرصت مغتنمی باشد تا شرکت‌هایی پیشرو در این عرصه اقدام به عرضه محصولات خودشان کنند.
 
او تصریح کرد:خوشبختانه سال به سال این حرکت رو به جلو است و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به محصولاتی که مقاومت ساختمان‌ها در برابر حریق را افزایش دهد، گواهینامه فنی اعطا می‌کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه  مشهد در حوزه آتش نشانی از نظر نیروی انسانی و تنوع امکانات در کشور پیشگام است،گفت: خوشبختانه در حوزه افزایش ایمنی در برابر آتش سوزی در مشهد اقدامات ستودنی انجام شده است و مجموعه مدیریت شهری شامل، شهرداری، نظام مهندسی، آتش نشانی و مجموعه راه و شهرسازی همگام با هم هستند که این تعامل بسیار سازنده است.

شکرچی‌زاده با اشاره به رونمایی از خودرو اطفای حریق ویژه معابر کوچک و بافت‌های متراکم شهری در نمایشگاه جانبی این همایش ،افزود: این خودرو پس از انجام تست‌های نهایی در سایر استان‌ها دیگر کشورمان هم مورد استفاده آتش نشانی‌ها قرار بگیرد.
 
انتهای پیام// ز.م
برچسب ها: شهرداری ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.