احتمال عرضه بازی Horizon Zero Dawn برای کامپیوتر

به تازگی یکی از یوتیوبرهای قدیمی حوزه بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرد که در سال آینده بازی Horizon Zero Dawn به پلتفرم کامپیوتر خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دائما در فضای مجازی شایعاتی منتشر می‌شود که بسیاری از آن‌ها به عرضه عناوین انحصاری کنسول PS4 برای پلتفرم کامپیوتر مربوط می‌شود. امروز نیز شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند عنوان انحصاری Horizon Zero Dawn قرار است در سال آینده برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شود. هر چند شرکت گوریلا گیمز که مسئولیت ساخت این بازی را برعهده داشته است هنوز به این شایعه واکنشی نشان نداده است و نمی‌توان درباره عرضه این عنوان برای پلتفرم کامپیوتر نظر داد.

این شایعه توسط یکی از یوتیوبرهای بسیار قدیمی اعلام شده و از آنجایی که ادعاهای وی همیشه درست از آب در می‎‌‌آید می‌توان گفت به احتمال بسیار زیادی ادعای این بار او نیز به حقیقت خواهد پیوست؛ آخرین ادعای او که درست از آب در آمد به عرضه بازی Death Stranding برای پلتفرم کامپیوتر مربوط می‌شود که چند روز پس از ادعای او هیدئو کوجیما عرضه این بازی برای کامپیوتر را تایید کرد. طبق ادعای Anton Logvinov بازی Horizon Zero Dawn قرار است در فوریه سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شود.

احتمال عرضه بازی Horizon Zero Dawn برای پلتفرم کامپیوتر

اما سوالی که ذهن بسیاری از کاربران را درگیر خود کرده، به این موضوع باز می‌گردد که شرکت سونی تاکنون اجازه نداده است هیچ کدام از عناوین انحصاری که شرکت گوریلا گیمز می‌سازد برای سایر پلتفرم‌ها عرضه شود و همواره سعی کرده است عناوین این شرکت را محدود به کنسول خود کند. از طرفی هم با توجه به این که عمر کنسول PS4 به پایان رسیده و شرکت سونی در تدارک معرفی نسل بعدی کنسول خود است، بسیاری از سازندگان عناوین انحصاری سونی در حال عرضه عناوین خود برای سایر پلتفرم‌ها هستند و همین موضوع احتمال عرضه بازی Horizon Zero Dawn برای پلتفرم کامپیوتر را بالا می‌برد.


بیشتر بخوانید: ثبت پلی‌استیشن در گینس به عنوان پرفروش‌ترین کنسول بازی در جهان


با این حال باید منتظر ماند و دید که استودیو گوریلا گیمز که به طور انحصاری متعلق به سونی است، عنوان خود را از انحصار این شرکت بیرون خواهد آورد یا شایعه یوتیوبر قدیمی دنیای عناوین رایانه‌ای از بین خواهد رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار