چنگ و دندان مدیر شبکه وهابی برای تجزیه ایران

عبدالمجید ظهرابی، مدیرشبکه وهابی نور در یکی از برنامه های این شبکه رسما تعارفات را کنار گذاشته و از تجزیه ایران سخن می گوید.

چنگ و دندان مدیر شبکه وهابی برای تجزیه ایران

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سال هاست که دولت های استعمارطلب و استعمارگر جهان سعی دارند با سیاست تفرقه بنداز و حکومت کن ، کشورهای اسلامی بالاخص ایران را زیر سلطه خود ببرند و میان آن ها تفرقه بیاندازند. در طول تاریخ و ادوار مختلف نیز با طرح های صهیونیستی آمریکایی سعی در تجزیه خاورمیانه و پاره پاره کردن کشور ایران داشته اند و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند. به طوری که با بی شرمی و وقاحت تمام خواب های وارونه خود را برای تجزیه جمهوری اسلامی ایران در رسانه های وابسته به خود مطرح می کنند.

به تازگی عبدالمجید ظهرابی، مدیرشبکه وهابی نور -که با بودجه عربستان سعودی اداره می شود- در یکی از برنامه های این شبکه رسما تعارفات را کنار گذاشته و از تجزیه ایران سخن می گوید. در ادامه می توانید ویدئویی از صحبت های بی شرمانه مدیر این شبکه وهابی سعودی را که در فضای مجازی منتشر شده است مشاهده  کنید:

انتهای پیام/

برچسب ها: وهابیت ، ایران ، سعودی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار باران کوثری از بهمن ۹۹ برای همیشه و تا ابد
۲۲:۳۴ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
مرگ بر ال سقوط
Iran (Islamic Republic of)
شوذب
۱۹:۱۴ ۱۵ آذر ۱۳۹۸
شما دیگرازاستقلال صحبت نکنیدکه چیزی ازاستقلال نمیدانی که اگر میدانستی حالا کشورت گاوه شیرده امریکاه نبود پس دهانت راببند وهیچی نگو برایت بهتراست واین ارزورا بااربابت بگورخواهید برد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۴ آذر ۱۳۹۸
مرگ بر آل سعود ووهابی های بی شعورانشا الله نابود بشید
آخرین اخبار