کرمان قهرمان مسابقات وودبال قهرمانی کشور

مسابقات وودبال قهرمانی کشور ـ انتخابی تیم ملی در کرمان با قهرمانی میزبان در هر دو بخش آقایان و بانوان پایان یافت.

حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران در حاشیه  مراسم اختتامیه این رقابت ها که در هتل پارس کرمان برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در این مسابقات شاهد کیفیت فنی بسیار خوبی از بازیکنان بودیم.

کرمان قهرمان مسابقات وودبال قهرمانی کشور

او با اعلام اینکه برگزیدگان و منتخبان این مسابقات شاکله تیم ملی وودبال را شکل خواهند داد، ابراز امیدواری کرد: با برگزاری اردو‌های ملی، تیم منتخب ایران را برای حضور در بازی‌های ساحلی آسیا در ۲۰۲۰ چین آماده کنیم.
عزیزی افزود: هیئت گلف استان کرمان، اخیراً جهش بسیار خوبی در رشته‌های گوناگون زیر نظر فدراسیون گلف داشته و جایگاه این هیئت در رشته وودبال در کشور بهبود پیدا کرده و تقویت شده است.

کرمان قهرمان مسابقات وودبال قهرمانی کشور

او با اعلام اینکه رشته ورزشی وودبال در ۱۵ استان کشور فعال است و در دنیا جایگاه بسیار خوبی را داریم، تصریح کرد: نایب رئیسی آسیا و همچنین داوران بین المللی را در این رشته ورزشی داریم که سال گذشته فینال مسابقات آسیایی را قضاوت کردند.  

محمد مهدی سعیدی، نایب رئیس فدراسیون آسیایی وودبال نیز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: وضعیت وودبال ایران طی پنج سال اخیر رشد نسبتاً خوبی داشته که باید زیرساخت‌های آن احداث شود.

کرمان قهرمان مسابقات وودبال قهرمانی کشور

او به حمایت مسئولان از این رشته ورزشی اشاره کرد و افزود: به دلیل سطح مدال‌آوری این رشته و ارزش و اهمیتی که این رشته ورزشی در شورای ملی المپیک آسیا دارد، نیازمند توجه ویژه‌تر مسئولان ورزشیست.

محسن فرازمند، رئیس هیئت گلف استان کرمان هم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات وودبال قهرمانی کشور در رده سنی آزاد در ۲ بخش آقایان و بانوان با حضور ۹۰ ورزشکار در قالب ۹ تیم از استان‌های کرمان، تهران، گلستان، همدان، قم، فارس، سمنان و اردبیل به میزبانی کرمان به مدت سه روز در پارک شهید فرح رو برگزارشد.

کرمان قهرمان مسابقات وودبال قهرمانی کشور

او افزود: در پایان این رقابت ها، در بخش تیمی آقایان، تیم‌های کرمان، سمنان و گلستان بر سکو‌های اول تا سوم ایستادند.

فرازمند تصریح کرد: در بخش تیمی بانوان نیز کرمان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم‌های تهران و فارس نیز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

کرمان قهرمان مسابقات وودبال قهرمانی کشور

او به نتایج بخش انفرادی این رقابت‌ها اشاره کرد و بیان داشت: در بخش انفرادی آقایان، محمد کریمی فخر، مرتضی دامغانی و رضا عزیز زاده هر سه از کرمان به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

فرازمند افزود: در بخش انفرادی بانوان نیز نسرین عبداللهی از کرمان، فاطمه محمدی از قم و ام البنین شیخ حسینی از کرمان اول تا سوم شدند.

کرمان قهرمان مسابقات وودبال قهرمانی کشور

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار