امام جمعه کرج:

دانشجویان دستان دشمن را کوتاه می کنند

امام جمعه کرج گفت: دانشجویان مطالبه‌گر و‌ استکبارستیز دستان دشمنان کشور را کوتاه می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به این‌که دشمن نمی‌تواند کارهایی را که در لبنان، سوریه و عراق کرده است در ایران اجرایی کند، گفت: دانشجویان هستند که می‌توانند دست دشمنان مملکت را از کشور کوتاه کنند.

آیت‌الله حسینی‌همدانی همچنین به روز دانشجو اشاره کرد و گفت: جنبش دانشجویی باید مطالبه‌گر و استکبارستیز باشد، دانشجویی که دغدغه جامعه را نداشته باشد نمی‌تواند تأثیر مثبت بگذارد.

 او با اشاره به این‌که جنبش دانشجویی جریان‌ساز است، افزود: اگر دانشجویان در مسیر اهداف بلند انقلاب و اسلام حرکت نکنند و جریان ساز نباشند، چه جنبشی دانشجویی خواهند بود؟ دانشجو باید مسائل سیاسی کشور و جهان را دنبال کند و خیر و صلاح را در کشور خود مطالبه کند تا شاهد احقاق حق در جامعه باشیم.

امام جمعه کرج با بیان این‌که دانشجویان ذخایر این ملت هستند، گفت: این قشر می‌توانند کشور را از وابستگی اقتصادی نجات دهند؛ ملت جمهوری اسلامی ایران نیز راه خود را پیدا کرده‌اند و با تحمل سختی پرشتاب به سمت جلو و تحقق اهداف خود حرکت خواهند کرد.

اولویت انتخابات جوانگرایی باشد

خطیب نماز جمعه کرج در ادامه ضمن اشاره به این‌که باید مدیران غیرانقلابی شناسایی شوند تا بتوانیم با جریان نفوذ نیز مقابله کنیم، افزود: باید مقابل برخی جریان‌های داخلی بایستیم، اما نحوه مقابله و ایستادگی باید بررسی شود، شاخصه‌های جریان‌شناسی برای مردم تبیین خواهد شد و انقلاب اسلامی هرگز به دنبال لیبرالیسم نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز انتخابات پیش‌رو را مهم خواند و گفت: باید بدانیم شخصی که انتخاب می‌شود چقدر به اهداف انقلاب معتقد است، در انتخاب کاندیدا باید اهداف و شاخصه‌ها را با دقت درنظر بگیریم.

او با بیان این‌که رأی ندادن چیزی را درست نمی‌کند و مشکلات را نیز تقویت خواهد کرد، افزود: باید ریزبینانه رأی دهیم و چشم‌ها را باز کنیم.

او گفت: مردم ایران در تمام نشست‌ و برخاست‌های کاندیدای انتخابی شریک هستند پس باید در انتخاب خود دقت کنیم.

امام جمعه کرج گفت: به کسی که روحیه انقلابی و جهادی ندارد اجازه خودنمایی نمی‌دهیم. نیروهای ارزشی بیایند و در کرسی‌های مجلس، نماینده واقعی مردم باشند.

او افزود: اولویت انتخاب کاندیدا توسط مردم باید جوانگرایی باشد؛ به آنان که صلاحیت حضور در مجلس را دارند می گوییم که برای ثبت نام بیایند، همانطور که ثبت‌نام کردن بی مورد خلاف است و هزینه برای کشور دارد، ثبت‌نام نکردن افراد شایسته نبوده اشتباه است.

انتهای پیام/خ.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.