فرماندار قم خبر داد؛

نام نویسی ۱۱ داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در قم

فرماندار قم از نام نویسی و تکمیل اطلاعات ۱۱ داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه قم خبر داد.

نام نویسی ۱۱ داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مرتضی حیدری، فرماندار قم عصر جمعه در جمع بندی روز نخست ثبت نام نخستین میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرگان بیان کرد: روال ثبت نام مجلس خبرگان رهبری درقم به صورت آرام در حوزه انتخابیه قم ادامه دارد.


او  افزود: دربین ثبت نام کنندگان روز نخست مجلس خبرگان رهبری، جوانترین فرد ۲۵ ساله و مسن‌ترین کاندید نیز ۶۶ سال سن داشتند.


فرماندار قم عنوان کرد: این افراد از جامعه روحانیت و دارای تحصیلات سطوح بالای حوزوی هستند.


داوطلبان می‌توانند به تارنمای وزارت کشور به نشانی اینترنتی www.moi.ir مراجعه کنند و «برنامه ثبت پرسشنامه انتخابات، ویژه تلفن همراه» که در سمت راست پایین صفحه نخست این تارنما قرار دارد را، بر روی تلفن همراه خود نصب و اطلاعات خود را وارد و مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام را نیز از این طریق بارگذاری نمایند.


انجام این کار از سوی داوطلبان اجباری نیست؛ ولی اگر داوطلبان این کار را انجام دهند، یک کد رهگیری برای آن‌ها ارسال می‌شود و با داشتن این کد رهگیری، فرایند ثبت‌نام آن‌ها در فرمانداری در کوتاه‌ترین زمان انجام و این موضوع موجب تسریع در فرایند ثبت‌نام آن‌ها می‌شود.


ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری از امروز آغاز شده و تا ۲۱ آذرماه جاری در محل فرمانداری قم ادامه دارد.


انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

یک نماینده از حوزه انتخابی قم راهی مجلس خبرگان رهبری می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.