کمک ۵۲۲ میلیارد ریالی حامیان فارس به فرزندان معنوی/رشد ۸۱ درصدی

حامیان فارس ۵۲۲ میلیارد ریال در ۸ ماهه امسال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

کمک ۵۲۲ میلیارد ریالی حامیان فارس به فرزندان معنویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس با اعلام اینکه حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین فارس در ۸ ماهه امسال ۵۲۲ میلیارد و ۳۶۳ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۶۷ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند، گفت: در حال حاضر ۶۹ هزار و ۸۱۵ نفر حامی نیکوکار در استان از ۲۳ هزار و ۲۶۷ نفر فرزندان معنوی خود حمایت می‌کنند، که از این تعداد ۹ هزار و ۹۸۷ فرزند طرح اکرام ایتام و مابقی از محسنین هستند.

او با بیان اینکه طرح محسنین شامل آن دسته از خانوار‌های نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول و ازکارافتاده هستند، اظهار کرد: در این طرح حامیان ایتام میزان ۳۴۵ میلیارد و ۲۵۷ میلیون و ۵۲ هزار و ۲۷۰ ریال و حامیان محسنین نیز ۱۷۷ میلیارد و ۱۰۶ میلیون و ۴۲۸ هزار و ۳۹۷ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

بذرافشان میانگین سرانه دریافتی فرزندان ایتام و محسنین را در ۸ ماهه امسال ۲ میلیون و ۸۰۶ هزار و ۳۵۴ ریال اعلام کرد و افزود: در این مدت میزان سرانه پرداختی هر حامی ۹۳۵ هزار و ۲۶۴ ریال بوده است و درآمد کل طرح اکرام نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۱ درصد رشد داشته است.

او در ادامه اضافه کرد: خیران استان می‌توانند به صورت الکترونیکی و غیرحضوری نسبت به پرداخت کمک‌های نقدی خود در زمینه‌های مختلف از جمله حمایت از فرزندان ایتام و محسنین اقدام کنند.

مدیر کل امداد فارس در پایان گفت: خیران و حامیان می‌توانند با حضور در دفاتر طرح اکرام و محسنین کمیته امداد استان و شهرستان‌ها یا با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir در این طرح معنوی ثبت نام و کمک‌های خود را مستقیم به حساب فرزندان معنوی واریز کنند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.