تمدید مهلت ثبت نام در هجدهمین آزمون قرآن کریم خراسان شمالی

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از تمدید زمان ثبت نام در هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا ۲۲ آذرماه سال جاری خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  علی اصغر نودهی رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای ثبت نام در این آزمون از ۲۵ آبان تا ۱۵آذر ماه سال جاری مهلت داشتند، گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر قرآن آموزان زمان ثبت نام از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا ۲۲ آذرماه تمدید شد.

او افزود: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به آدرس www.quranedu.ir نسبت به ثبت نام خود در هجدهمین دوره از آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم اقدام کنند.

نودهی گفت: این آزمون در ۴ گروه امتحانی در قالب ۱۵ رشته شامل گروه حفظ قرآن کریم با ۹ رشته، گروه ترجمه و مفاهیم با ۲ رشته، گروه معارف اهل بیت (ع) با ۲ رشته و گروه آموزش‌های الکترونیکی با ۲ رشته در خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

او ایجاد انگیزه در میان عموم جامعه بویژه نوجوانان و جوانان برای فراگیری معارف قرآن و عترت، راهبری آموزش‌های قرآن و عترت در موسسات و مراکز قرآنی استان و شناسایی و معرفی نخبگان قرآنی و بروز رسانی و تکمیل بانک جامع اطلاعات قرآنی استان را از اهداف برپایی این آزمون برشمرد.

نودهی مهلت ثبت نام در آزمون گروه آموزش‌های الکترونیکی را ۱۵ دی ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: زمان برگزاری این آزمون ۲۵ و ۲۶ دی ماه سال جاری در خراسان شمالی خواهد بود.

هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم (مرحله کتبی) سوم بهمن ماه سال جاری در خراسان شمالی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.